توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دینامو زاگرب در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی با اینکه از نتایج اخیر خود ناراضی است اما با تمام قوا به مصاف تیم کروات خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.
بایرن امروز در دیداری تدارکاتی در ژاپن مثل چند ماه پیش مغلوب منچسترسیتی، قهرمان چمپیونمزلیگ، شد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
مشاور یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد جزئیات جدیدی درباره اخراج غیرمنتظره او از این تیم مطرح کرد.
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ، در نشست خبری قبل از دیدار با شالکه درباره آینده توماس مولر و نداشتن یک شماره 9 گلزن در بایرن حرف زد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
بایرن مونیخ در خانه‌اش موفق شد هرتابرلین را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد تا به صدر جدول بوندس‌لیگا برگردد.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
توماس توخل در گفتگو با بی تی اسپورت به صورت کوتاه درباره اعتراض شدیدش به داور در طول مسابقه صحبت کرد.
حضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی امشب مطرح شود.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ توضیح مشخصی درباره جریمه مانه ارائه نکرده‌اند که این موضوع مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است.
مارتی پرارناو، نویسنده زندگینامه پپ گواردیولا، می‌گوید پیوستن توماس توخل به بایرن مونیخ باعث شده کار برای این مربی سخت شود.
دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.
رسانه انگلیسی پس از شکست سه‌شیر مقابل ایتالیا مدعی شدند که هواداران خواهان انتخاب توخل به جای ساوتگیت هستند.
ریچارلیسون، ستاره تازه وارد تاتنهام، درباره خشم شدید کونته پس از درگیری با توماس توخل خبر داده است.
تاد بولی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، درباره دلیل برکناری توماس توخل صحبت کرد.
اولیویه ژیرو، مهاجم کهنه کار میلان، درباره تصمیم چلسی در مورد اخراج توماس توخل، سرمربی این تیم صحبت کرده است.
توماس توخل بعد از اخراج غیرمنتظره‌اش از چلسی سکوت خود را شکست و درباره آنچه رخ داده بیانیه‌ای صادر کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، حاضر نشد درباره اخراج توماس توخل از چلسی اظهارنظر کند.
با وجود درخواست باشگاه چلسی از بازیکنانش برای سکوت کردن درباره اخراج توماس توخل، وسلی فوفانا تنها بازیکنی است که تا این لحظه در شبکه‌های اجتماعی به مربی آلمانی ادای احترام کرده.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس رای خود را درباره درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته صادر کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ