رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه‌اندازی شهرک‌های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.
منابع خبری از دیدار وزیر کشور ایران با همتای عراقی خود در گذرگاه مرزی المنذریه (خسروی) خبر دادند.
همزمان با ادامه تحرکات گروه‌های فلسطینی علیه اشغالگران، رژیم صهیونیستی درصدد احداث دیوار امنیتی در مرز با اردن است.
در جریان دیدار و گفتگوی فرمانده ارتش پاکستان با وزیر امور خارجه کشورمان دو طرف بر افزایش همکاری‌های مرزی تاکید کردند.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
ترکیه ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی خود با ایران در استان وان در جنوب شرقی این کشور را تکمیل کرده است.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف ۱۱ میلیون دینار عراقی در پایانه مرزی باشماق خبر داد.
لحظه دیدار احساسی دو سرباز وظیفه دراستان های مرزی با خانواده های خود در یک برنامه تلویزیونی را مشاهده می‌کنید.
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج جدید دیده بانی در نقاط مرزی با اراضی اشغالی ایجاد کرده که از دیوار حائل مرتفع ارتش اسرائیل، مرتفع تر است.
ستاره های بزرگ ایران و سه مربی تیم های ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در یک قاب کم دیده شده در تصویری تاریخی دیده می شوند.
مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با سفیر عراق در ایران خواستار همکاری برای احداث بازارچه مرزی مشترک بین ایران عراق در شهرستان شوش شدم.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت ثبات و امنیت در مناطق مرزی این کشور تاکید کرد.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
یک مقام ارشد آنکارا امروز از دیدار پوتین و اردوغان در حاشیه نشست شانگهای و گفتگو میان آن ها پیرامون درگیری مرزی ایروان و باکو خبر داد.
کاروانسرای سمنان پس از چهل سال زندانی بودن در دستان دیوار زندان مرکزی سمنان آزاد شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.
پرداخت فوق العاده مناطق مرزی کمتر توسعه یافته و بد آب و هوا به کارکنان شاغل در مناطق مرزی که جز مناطق کمتر توسعه یافته و بد آب و هوا نمی باشند، غیر قانونی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ