روزنامه کشور کرواسی از بازیکنان این تیم خواست تا در دیدار رده بندی، رتبه سوم را از آن خود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
یک رسانه آرژانتینی مدعی شد اینترمیلان هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای انتقال لائوتارو مارتینز دریافت نکرده است.
مارکوس آکونیا، مدافع آرژانتینی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس می‌گوید بیانکونری در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند.
شاید بشود گفت در کمال تعجب ما، آرژانتین در آسیا دو بازی دوستانه در ماه خرداد برگزار خواهد کرد.
آرسنال در دیدار مقابل وستهم خیلی زود دو گل به ثمر رساند اما در ادامه دو گل از حریف دریافت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، خیلی نسبت با مختصات قاره محل تولدش آشنایی ندارد.
ستاره آرژانتینی اینتر تاکید کرد که برای بازگشت به میادین در دوران مصدومیت خیلی ها کمکش کردند.
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش فینال جام جهانی را در وقت‌های قانونی پیروز شود.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
صعود از مرحله گروهی کمترین هدف کشوری است که رویای قهرمانی دارد
گل فوق العاده سالم الدوسری نه تنها پیروزی باورنکردنی عربستان بر آرژانتین را رقم زد، بلکه مرد سال آسیا را نیز از الآن مشخص کرده است.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ