تراکتور با سرمربی سابق رایو وایکانو و گزینه هدایت بارسلونا، وارد دوره تازه‌ای شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
علیرضا حقیقی در نیمه اول بازی دوستانه استقلال و هوادار در چارچوب دروازه تیم جدیدش قرار گرفت.
پرسپولیس تمرین نوبت صبح جمعه خود را در سالن بدنسازی انجام داد‌.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
دو مربی تازه‌وارد تیم امید از امروز به محل تمرین رفتند و کار خود را در کنار رضا عنایتی شروع کردند.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال زیر نظر آزمون برگزار شد.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.
روز دوم پیکارهای جهانی موی تای ۲۰۲۳ به میزیانی تایلند با کسب دو پیروزی شیرین و دلچسب برای تیم مردان کشورمان همراه بود.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
کار کارگروه های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
بهادری جهرمی اعلام کرد که در جلسه امروز هیات دولت کلیاتی طرحی به تصویب رسید که طبق آن ساعات شروع به کار ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در سال آینده تغییر می‌کند.
شاگردان نکونام در جلسه آنالیز کادرفنی از تیم الفیصلی عربستان برای بازی روز دوشنبه حاضر شدند.
مدافع تیم تراکتور می‌گوید پاکو خمس در شروع کار انگیزه زیادی را از خود نشان داده است.
بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم کی‌روش برای جام جهانی دیدگاه خود را مطرح کرد.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
ساعت شروع کار بانک‌ها از ۷ صبح به ۷ و نیم تغییر کرد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.
فوتسالیست ایرانی پالما اسپانیا در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ