پرسپولیس تمرین نوبت صبح جمعه خود را در سالن بدنسازی انجام داد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
تیم فوتبال سپاهان با درخشش دوباره شهریار مغانلو در برنده شهرآورد اصفهان لقب گرفت.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
آماد دیالو، ستاره منچستریونایتد، به دنبال مصدومیت جدی مسابقات ابتدایی فصل آینده را از دست داد.
فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، بار دیگر و در اردوی پیش فصل این تیم مصدوم شده است.
یان زومر گزینه اصلی اینتر برای جانشینی اونانا است و مذاکره با بایرن برای خرید این گلر سوئیسی شروع شده است.
با جدایی رسول خطیبی از مس کرمان، نارنجی‌پوشان به دنبال استخدام یک مربی سرشناس برای شروع فصل تازه هستند.
اصولا معضل اصلی توسعه در کشورمان در طول یک قرن گذشته همین رویکرد غلط بوده است؛ یعنی تسلط و غلبه ملاحظات سیاسی بر ملاحظات اقتصادی و تصمیم‌گیری اقتصادی از نقطه‌نظر مصالح سیاسی. چنان‌که اگرچه برخی از مبانی اقتصاد مدرن و ایجاد ساختار‌های بوروکراتیک و نهاد‌های مالی و حقوقی در طی فرایند توسعه‌ای کشور پا گرفت؛ اما از سوی دیگر ایجاد فضای انحصاری و غیررقابتی و صرف بخش عمده‌ای از منابع مالی کشور بر مبنای ملاحظات سیاسی و ایدئولوژیک این فرایند را با نواقص و آسیب‌های جدی مواجه کرد.
تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس و مالک باشگاه ناپولی، به هواداران وعده داد که از این پس برای فتح لیگ قهرمانان به شکل جدی تلاش خواهند کرد.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
یوونتوس با برتری یک بر صفر مقابل فیورنتینا به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.
زاکانی با بیان اینکه ما مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم، گفت: ما در موضوع ایمنی با کسی تعارف نداریم و از پایش ساختمان‌های بلند کار را شروع کردیم و در مقوله ایمنی جدی هستیم و از من مسئول اقدام بخواهید نه اینکه لیست را منتشر کنم.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
کمتر از ۱۰ رور تا شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینما‌ها با، اما و اگر‌ها و تردید‌هایی در فضای رسانه‌ای همراه شده، این در حالی است که آخرین پیگیری‌ها، بر تصمیم به پخش مسابقات با بلیتی بالاتر از قیمت معمول سینما‌ها دلالت دارد.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
یحیی گل‌محمدی که فصل را به دلیل محرومیت از روی سکوها شروع می‌کند روز گذشته مانع ادامه‌دار شدن اعتراضات فراز کمالوند به داور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ