مدافع تیم تراکتور می‌گوید پاکو خمس در شروع کار انگیزه زیادی را از خود نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگیزه بالای او برای جبران اشتباه دقایق ابتدایی کاری کرد تا یک نجات و یک گل سه امتیازی برای استقلال بزند.
مهرداد محمدی خودش را برای حضور در ترکیب استقلال آماده می کند؛ او امیدوار به درخشش در تیم جدید است.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
کریستیانو رونالدو می‌گوید دوران حرفه‌ای او در تیم ملی پرتغال به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد و او همچنان با گلزنی و عملکرد خوب به تیم کمک می‌کند.
سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، او اگر مثل دربی‌های 93 و 96 عمل کند، تیمش را به جام قهرمانی خواهد رساند.
متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن ها با چاقو عنوان کرد.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
سال برای امیر عابدزاده خوب شروع و تمام نشد، اما او انگیزه های فراوانی برای سال جدید دارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
علیرضا فغانی با صلابت و انگیزه زیاد در جام جهانی قضاوت می‌کند و مهم ترین هدف او و کمک‌هایش حضور در فینال تورنمنت است.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
متهم گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲ سال داشته باشد. گمان می‌کردم حدود ۲۰ سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم
بیرانوند یک انگیزه دیگر هم برای این کار دارد. سیدحسین حسینی فصل گذشته در ۱۸ بازی کلین‌شیت کرد تا به رکورد نیلسون دروازه‌بان اسبق پرسپولیس برسد و قطعا علی بیرو دوست دارد این رکورد به تنهایی در اختیار او باشد
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ