دو مربی تازه‌وارد تیم امید از امروز به محل تمرین رفتند و کار خود را در کنار رضا عنایتی شروع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به طور رسمی کار خود را در باشگاه پیکان شروع کرده است.
حامد پاکدل با حضور در تمرین پیکان به طور رسمی کار خود را با این تیم شروع کرد.
دومین سطح از فوتبال ساحلی ایران از امروز رسما کار خود را آغاز می‌کند؛ مسابقاتی که می‌تواند پشتوانه‌ای قوی برای فوتبال ساحلی ایران باشد.
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
بعد از شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو در چلسی حضور کاملا آماده ریس جیمز و بن چیلول که فصل گذشته مدتها مصدوم بودند در تمرینات این تیم، هواداران چلسی را خوشحال کرده است.
پیتسو موسیمانه با حضور در امارات، به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی جدید الوحده آغاز کرد.
با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.
دو دستیار ایرانی جواد نکونام به طور رسمی کار خود را شروع کردند و در کنار این سرمربی خواهند بود.
دکو پس از قطع همکاری با شرکت نقل و انتقالاتی "D20 Sports، رسما کار خود در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا را شروع کرد.
انتخاب سرمربی توسط باشگاه نساجی شروع کار رسمی نقل و انتقالات تابستانی در ایران بود.
باشگاه سپاهان با انتشار تیزری چند ثانیه‌ای و توضیح "کدام بازیکن"، هواداران خود را به تکاپو انداخته است.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.
نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد و دارابی در این نشست چهار پیشنهاد داد.
امیدرضا روانخواه با حضور در تمرین پارس جنوبی رسما کار خود را شروع کرد.
سرمربی جدید پارس جنوبی جم به طور رسمی کار خود را در این تیم شروع کرد.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
حسین آخانی، استاد دانشگاه تهران و فعال محیط زیست می‌گوید: «خبر آبگیری سد چم‌شیر را چند رسانه محلی و افرادی که در این سد کار می‌کنند، اعلام کردند. هنوز خبر رسمی از آبگیری از سوی وزارت نیرو اعلام نشده، اما سوابق نشان می‌دهد که این روند را در آبگیری سد گتوند نیز انجام داده‌اند. معمولا در سد‌هایی که مساله دارد، وزارت نیرو چراغ خاموش آبگیری را شروع می‌کند تا جلوی عواملی که می‌توانند مانع آبگیری بشوند را بگیرد.»
علیرضا فغانی و کمک های ایرانی‌اش کار خود را در جام جهانی قطر به طور رسمی آغاز کردند.
مربی برزیلی سابق سپاهان از امروز رسما کار خود را به عنوان سرمربی نفت آبادان شروع کرد.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
سرمربی تیم ملی ایران از امروز رسما کار خود برای آماده سازی ایران به منظور شرکت در جام جهانی قطر را شروع کرد.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ