روز دوم پیکارهای جهانی موی تای ۲۰۲۳ به میزیانی تایلند با کسب دو پیروزی شیرین و دلچسب برای تیم مردان کشورمان همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بانوان هاکی چمنی ۵ نفره ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش برابر عمان به پیروزی رسید.
دایچی کامادا، هافبک ژاپنی، در بازی دوستانه امشب لاتزیو موفق به گلزنی شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
آپوئل نیکوزیا قبرس در دومین بازی دوستانه خود از سد حریف بلغاری گذشت.
روز دوم پیکارهای جهانی موی تای ۲۰۲۳ به میزیانی تایلند با کسب دو پیروزی شیرین و دلچسب برای تیم مردان کشورمان همراه بود.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
دو گل در نیمه اول، شروعی بسیار خوب برای پرسپولیس در مقابل تراکتور بود.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
بارسا با ژاوی پس از 22 هفته، رکورد بهترین شروع تاریخ بارسلونا را ثبت کرده است.
پاری سن ژرمن در هفته بیست و دوم لیگ یک به مصاف تولوز رفت و با دو گل اشرف حکیمی و لیونل مسی موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.
سرمربی ناپولی برنده جایزه بهترین مربی ماه ژانویه 2023 سری آ شد.
مصطفی آقامیرسلیم ، شروع دولت سیزدهم در حوزه دریایی و بندری را خوب توصیف کردو گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته طی ۴ تا ۵ سال آینده خود را نشان خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال ایران، نخستین بازی خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ مالزی را با پیروزی پشت سر گذاشت.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.
در هفته نخست بازی‌های لیگ یک، شمس آذر قزوین به یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کرد.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.
پیکانی ها موفق شدند به یک فصل ناکامی در پیروزی در زمین استادیوم پاس خاتمه دهند و ملوان را با شکست بدرقه کردند.
پیکان موفق شد در اولین دیدار خود در لیگ با پیروزی از زمین خارج شود و سه امتیاز خانگی را بگیرد.
بازیکن نساجی می گوید که مردم عادی شهر قائمشهر می توانند یک روزه مشکلات استادیوم شهید وطنی را حل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ