مربی قفرایبورگ معتقد است برخی کارشناسان تلویزیونی آلمان نظراتی نادرست و خنده دار در مورد جام جهانی می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
بنا به اعلام یک روزنامه‌نگار تحقیقی، دولت آمریکا قصد داشت با تهدید به انفجار خطوط لوله نورد استریم، روسیه را از حمله به اوکراین منصرف کند.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
نشریه تایمز در گزارشی نوشت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب بلافاصله بعد از وقوع خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم فهمیدند که چه کسی آن را سازماندهی کرده اما آن را لاپوشانی کردند!
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
این ادعا در حالی رسانه ای شد که مقام های تهران اعلام کردند که پدافند هوایی ایران حمله سه کوادکوپتر کوچک به کارخانه مهمات سازی در شهر اصفهان، در مجاورت سایتی که به ادعای وال استریت ژورنال هدف تحریم های آمریکا قرار دارد را رهگیری و خنثی کرده است.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" در فلسطین اشغالی مدعی شد که «حمله هوایی به یک کاروان خودرویی در منطقه البوکمال واقع در مرز عراق و سوریه کار اسرائیل بود».
براساس ادعای وال‌استریت ژورنال، عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است و بر همین اساس، ارتش آمریکا و دیگر نیروها در منطقه خاورمیانه، سطح آماده باش را افزایش داده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
روسیه نیروی دریای انگلیس را به دخالت در «حمله تروریستی» به خطوط لوله نورد استریم، متهم کرد.
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که هرگونه حمله به خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم که گاز روسیه را از طریق ترکیه به اروپا منتقل می‌کند، حمله تروریستی تلقی خواهد شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش همه گزینه ها برای شناسایی عوامل حمله به خطوط اصلی انتقال گاز روسیه به اروپا را بررسب خواهد کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم اسبق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان كارلوس كی‌روش مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا موفق به کسب نتیجه در این رقابت‌ها شویم.
بنا به اعلام یک نشریه آلمانی، دولت برلین از مدتها قبل هشداری در خصوص هدف قرار گرفتن احتمالی خطوط لوله گازی روسیه دریافت کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از موضع گیری یک مقام لهستانی در قبال بروز نشتی های مشکوک در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا انتقاد کرد.
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین مدعی شد که حادثه نشت گاز در خط لوله نورد استریم یک، چیزی نیست جز «حمله تروریستی» روسیه علیه اتحادیه اروپا.
مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره خط حمله تیم ملی خودشان را به اردوی اتریش رساندند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ