نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که هرگونه حمله به خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم که گاز روسیه را از طریق ترکیه به اروپا منتقل می‌کند، حمله تروریستی تلقی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن و بوگوتا هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کردند و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در سال ۲۰۱۸ گفت که این "بهانه‌ای است که توسط خود رژیم طراحی شد."
کی‌یف با اشاره به حمله پهپادی امروز به تانکر سوخت روسیه در دریای سیاه، به طور غیرمستقیم مسئولیت آن را برعهده گرفت.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
رئیس جمهور روسیه با هشدار به لهستان، تاکید کرد که هرگونه حمله به خاک بلاروس، حمله به مسکو تلقی خواهد شد.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، هرگونه تمایل این باشگاه به جذب جسی لینگارد را تکذیب کرد.
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
دولت آمریکا با تجهیز اوکراین به شبکه‌ای از سنسورها که قادرند منشأ هرگونه حمله اتمی را شناسایی کنند، خود را برای حمله هسته‌ای احتمالی مسکو به کی‌یف مهیا می‌کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
رئیس جمهور بلاروس نسبت به هر گونه تجاوز به خاک این کشور هشدار داد.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
«اسحاق بریک» از ژنرال‌های سابق رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که در صورت هرگونه حماقت تل‌آویو در حمله به ایران، روزانه سه هزار راکت و موشک در انتظار این رژیم است.
برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
سردار قنبری بیان کرد: اینگونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم‌تر می‌کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وزیر دفاع آمریکا گفت که هرگونه حمله هسته ای علیه ایالات متحده یا متحدانش از سوی کره شمالی به پایان زمامداری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منجر خواهد شد.
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هرگونه حمله اتمی علیه اوکراین نه یک پاسخ اتمی، بلکه چنان پاسخ قدرتمند نظامی در پی دارد که ارتش روسیه نابود خواهد شد.»
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی حیاتی خود پاسخ سختی خواهد داد.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
رئیس منطقه تایوان مدعی شد که هرگونه حمله علیه این جزیره بهای سنگینی به‌همراه خواهد داشت.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ