رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور سکندری خورده و به روی زمین افتاد. این چندمین بار است که جو بایدن در موقعیات های مختلف تعادلش را از دست می‌دهد.
رسانه‌های آمریکا تصاویری از تازه‌ترین حرکت جنجالی رئیس‌جمهور این کشور در مراسم «روز یادبود» منتشر کردند.
روابط عمومی فدراسیون در اطلاعیه‌ای نحوه دریافت آی دی کارت رسانه‌های گروهی برای بازی ایران و کنیا را اعلام کرد.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پیمان اکبری سرمربی پیکان به رسانه‌ای شدن دوپینگ امیرحسین توخته واکنش تندی نشان داد.
به فاصله کمتر از ۲۰ روز رسانه‌های آمریکا بار دیگر با انتشار تصاویری اعلام کردند یک قطار باری این کشور از ریل خارج شده است.
اواخر دی ماه گزارش‌هایی مبنی بر کشف اسناد و اطلاعات محرمانه در خانه شخصی بایدن منتشر شد و رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.
علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای دولت‌های اروپایی در حمایت از اغتشاشات ایران، اما روح ماکیاولی در کالبد دولت های غربی موجب شده است حوزه فعالیت‌های تبلیغاتی را از دیپلماسی واقعی منفک سازند.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
رسانه عربی به بازتاب بخشی از صحبت‌های سرمربی ایران قبل از بازی با آمریکا پرداخت.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت بازی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی بعدی این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا مبهم است و پزشکان مچ پای او را اسکن کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
این روزها برخلاف آنکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خیابان‌های ایران میدان جنگ است و مردم درگیر یک جنگ خیابانی هستند، این جنگ رسانه‌ای است که بین حق و باطل راه افتاده است.
مدیر رسانه‌ای زنیت به برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل سپاهان در نقش‌جهان، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: همانطور که می‌دانید روند مذاکرات ماهیت خاصی دارد به دلیل حساسیت موضوع و به دلیل محرمانه بودن موضوع مذاکرات همه طرف‌ها تا الان سعی کرده‌اند تا به ماهیت محرمانه بودن مذاکرات پایبند باشند به این جهت که رسانه‌ای کردن زودهنگام کمک به نتیجه مذاکرات نمی‌کند و باید در بازه زمانی مناسب خود، این اطلاع رسانی صورت بگیرد.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ