کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به اتفاقاتی که برای کریستیانو رونالدو رخ داده واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
پیتزا با سیب زمینی به جای خمیر یک روش بسیار ساده برای تهیه پیتزا می‌باشد که شما می‌توانید به جای تهیه خمیر از سیب زمینی ورقه‌ای استفاده کنید.
این روز‌ها همه جا خبر از شهاب‌های برساوشی است. بارش شهابی برساوشی هر سال اواخر مرداد به اوج خود می‌رسد. اما این رویداد دقیقاً چیست؟ برای رصد بارش شهابی برساوشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید و کجا و چطور می‌توانید این بارش را رصد کنید.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
رئال مادرید در حالی موفق به جذب آردا گولر شد که دکو تصور می کرد شرایط را برای انتقال او به بارسلونا مهیا کرده است.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
جای تعجب ندارد که دست‌ها با توجه به کار‌هایی که انجام می‌دهند، سریعتر از بقیه بدن پیرتر شوند. اما شیوه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهر دست‌هایتان را جوان نگه دارید.
دوربین‌های مداربسته امروزی از تکنولوژی‌ها و امکانات جدیدی بهره می‌برند. به همین دلیل بیشتر آن‌ها دارای فایل‌های پشتیبان نظیر درگاه اختصاصی حافظه، فضای ابری و قابلیت FTP هستند. با این وجود شما می‌توانید برای اطمینان خاطر و ایجاد یک حاشیه امنیت برای فایل‌های خود، آن‌ها را در چنین فضا‌هایی نیز ذخیره کنید تا در صورت پاک شدن، بتوانید آن‌ها را از چنین فضا‌هایی بازیابی کنید.
ابراهیما کوناته می توانست کامبک لیورپول را تکمیل کند ولی این اتفاق در دقیقه 90+6 رخ نداد.
با ارسال کد ملی به سامانه ۳۰۰۰۱۵۰ یا مراجعه به سایت رگولاتوری به آدرس www.cra.ir، منوی حقوق کاربران، گزینه استعلام سرویس‌های مشترکین، می‌توانید از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما ثبت شده، مطلع شوید.
پس از آشنایی با بلوبانک بود که متوجه شدم در اپلیکیشن این نئوبانک، قابلیتی به نام بلوباکس وجود دارد. این سرویس در واقع همان کاربرد قلکی را دارد که در زمان کودکی و نوجوانی بسیاری از ما در خانه داشتیم. بلوباکس، یک قلک هوشمند است که در خود اپلکیشن بلوبانک تعریف شده و بخش جدایی از حساب اصلی است. شما می‌توانید مبلغ دلخواه مد نظرتان را از حساب اصلی به بلوبانک منتقل کنید تا در آنجا نگهداری شود. این مبالغ در کارت شما خرج نمی‌شود و چنانچه بخواهید می‌توانید آن را در هر زمانی برداشت کنید.
وقتی با کودک دلبندتان برای خرید به فروشگاه می‌روید، ممکن است فرزندتان بد قلقی کرده و مدام بهانه خرید فلان چیز را بگیرد؛ اما می‌توانید با اعمال دستوراتی، خرید خوب و به دور از دغدغه را تجربه کنید.
شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی 1-1 متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
اگر می‌خواهید بدنتان در روز‌های سرد سال کم‌آب نشود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی ساده، ساعات نوشیدن آب را به این صورت تنظیم کنید: ۱ لیوان آب بلافاصله بعد از بیدار شدن، یک لیوان آب حدود یک ساعت قبل از هر وعده غذایی (مانند ناهار و شام)، یک لیوان آب همراه با میان‌وعده‌ها و یک لیوان آب حدود ۲ ساعت قبل از خواب.
در ادامه راهکارهای سرمایه‌گذاری موفق را از روزبه پیروز، رییس هیات مدیره صندوق فیروزه می خوانید.
مهاجم پیکان تهران می گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.
مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.
وحید شقاقی شهری اقتصاددان می گوید:در اقتصاد سالم نقدینگی موجود باید صرف افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در بخش مولد اقتصادی شود، اما به دلیل این که اقتصاد ایران آن سلامت لازم را ندارد و به نوعی اقتصاد ضد فعالیت‌های تولیدی است و همچنین موانع کسب و کار زیادی بر سر راه بخش مولد اقتصادی وجود دارد، عملا فعالیت‌های تولیدی مختل می‌شود و این نقدینگی به بازار‌های مختلف پمپاژ می‌شود که در نهایت موجبات افزایش قیمت‌ها و تورم را در جامعه به بار می‌آورد.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نه پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول می کند و نه حاضر به جدایی از این تیم و انتقال به لیگ برتر است.
ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.
آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ