شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی 1-1 متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های پرورش فعالانه شادی، تمرین مراقبه است. مدیتیشن به بسیاری از افراد کمک می‌کند که بخش‌هایی از زندگی خود را که شادی‌های کوچک و بزرگ به ارمغان می‌آورد بشناسند و از آن لذت ببرند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان با تلاش بی وقفه، جسد خانم ۷۵ ساله یزدی را بعد از هفت روز مفقودی در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا کردند.
دستگاه‌هایی که آب لیمو تهیه می‌کنند موجب له شدن هسته لیمو می‌شوند. اگر آب لیموی شما بسیار تلخ است برای رفع آن یک هویج متوسط را پوست گرفته و در داخل شیشه آب لیمو قرار دهید و بعد از یک شبانه روز آن را از شیشه خارج کنید. هویج تلخی آب لیمو را به خود جذب می‌کند.
یا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا عاشق بعضی‌ها هستید، اما نمی‌توانید دوست‌شان بدارید؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده است.
آیا شما هم در به خاطر سپردن نام‌ها مشکل دارید؟ در این مطلب ترفند‌های ساده‌ی به یادآوردن نام‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
تا به‌حال برایتان پیش آمده که آرزو بکنید که زندگی بهتری داشته باشید؟ ولی بعد از چند روز عذاب وجدان بگیرید که چرا ناشکری کرده‌اید!
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
مصری‌ها همچنین از آب‌میوه‌هایی که با ادویه‌هایی مانند دارچین مخلوط شده بود استفاده می‌کردند. عطر‌های ساخته‌شده مصری‌ها معمولا گران‌قیمت بودند، اما کیفیت بسیار خوبی داشتند. معروف بود که محصولات داخلی و وارداتی مانند کندر، مر، گل رز، زنبق، نرگس، پرتقال، آهک، دارچین، و چوب صندل را با یکدیگر ترکیب می‌کنند.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
اگرچه تقابل منچسترسیتی و وستهام در نیمه اول بدون گل به پایان رسید اما این بازی یک طرفه می‌تواند نوید گل برای شاگردان پپ داشته باشد.
ابراهیما کوناته می توانست کامبک لیورپول را تکمیل کند ولی این اتفاق در دقیقه 90+6 رخ نداد.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است تیمش در نیمه اول مصاف با پیکان عملکرد درخشانی ارائه کرده است.
پنالتی استقلال چگونه از سوی داور رد شد و گل تراکتور چطور از سوی کاظمی مورد قبول قرار گرفت.
هوگو لوریس، گلر فرانسه، گفت که آماده رویارویی برابر مراکش هستند و می دانند چطور باید به این تیم گل بزنند.
علاقه دیوانه‌وار ریو فردیناند به مهدی طارمی بار دیگر حواشی انتقال احتمالی این ستاره فوتبال ایران به آرسنال را داغ کرده است.
بهترین بخت گلزنی رئال در پیروزی 2-1 برابر کادیز را بدون شک لوکا مودریچ از دست داد.
کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارد.
دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود دست نیافت.
سایت «گل پوینت» لحظاتی پیش با آمار نشان داد که چطور ستاره سابق پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پرتغال را کسب کرد.
مهدی اگرچه به‌طور واضحی عنوان کرده که به احترام مردم ایران خوشحالی نکرده، ولی همچنان در فضای مجازی از سوی کاربران مورد نقد قرار گرفته است. آن‌ها با یادآوری گل او به اروگوئه و خوشحالی پس از گلش، این پرسش را مطرح کرده‌اند که چطور در آن زمان خوشحالی کرده، ولی حالا به این نتیجه رسیده که نباید خوشحال باشد
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی اینتر، مدعی شد که تیمش می‌داند چطور باید به این تیم گل بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ