مهاجم پیکان تهران می گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی تنها بازمانده نسل طلایی والیبال است که با آن نسل قدرت والیبال ایران به رخ جهان کشیده شد.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
یکی از بستگان نزدیک «ل. د» توضیح می‌دهد که سال گذشته این پسر از طریق یکی از همسایه‌ها به خانواده معرفی می‌شود. به خاطر اینکه از هم شناخت پیدا کنند چند وقت با هم در ارتباط بودند تا اینکه متهم جواب منفی شنید. او در ادامه می‌گوید: «سال گذشته همین موقع‌ها بود که به خواستگاری او آمدند. متهم شغل خاصی نداشت. چند ماه که از آشنایی‌شان گذشت، «ل» گفت؛ مادرم مریض است و نمی‌توانم به ازدواج فکر کنم. بعد هم مادرش فوت می‌کند. امسال هم متهم این اقدام وحشتناک را انجام می‌دهد.»
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
ماکرون همیشه صراحتا گفته است که اروپایی‌ها در وسط متحدان آمریکایی خود و چین نیستند. یک اروپای متحد که از منافع و جهان بینی خودش دفاع می‌کند نهایتا شریک قدرتمندتری برای واشنگتن نسبت به متحدانی که ظاهرا اتحادی سفت و سخت دارند، اما استراتژی‌های ملی مجزای خودشان را دنبال می‌کنند خواهد بود.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
برترین جودوکار جهان می‌گوید دلیلی برای کناره‌گیری از این رشته ورزشی نمی‌بیند و دوست دارد به کارش ادامه دهد.
کاری که من در کتاب هایم انجام می‌دهم آن است که تصور کنم چگونه انواع دیگر ذهن‌ها و انواع روش‌های تجربه جهان به جهان‌های دیگری منتهی می‌شوند و سپس به این فکر می‌کنم که یافتن آن جهان با انسان‌ها و شیوه‌ای که ما تجربه می‌کنیم چه می‌کند.
"«هزاره گرایی» به معنی اعتقاد به پایان قریب الوقوع نظام کنونی دنیا و پدیدار شدن حکومتی در غایت خوبی، هماهنگی و عدالت پیشگی در جهان، مهم‌ترین شاخصه‌های هزاره گرایان، اول، نارضایتی از وضع موجود و سپس اعتقاد به وقوع دوره‌ای از جهان است که عدالت، صلح و رفاه در آن فراگیر می‌شود."
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدارش با سالزبورگ در لیگ اروپا از این حریف اتریشی ستایش کرد و گفت سالزبورگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد ولی جالوروسی تنها به صعود از این مرحله فکر می‌کند.
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
هافبک استقلال می گوید دوست داشت برای تیم ملی در جام جهانی بازی کند ولی نظر کی روش چیزی جز این بود.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
بازیکن جوان استقلال اولین جام فوتبالی خود را با پیراهن این تیم و در رقابت سوپرجام کسب کرد.
زیست‌شناسی اسپانیایی که یک موجود آب شیرین را در رودخانه اورینوکو کشف کرد فکر می‌کند که اطلاعات زیادی برای ارائه به ما در اختیار دارد.
مهاجم جوان گل گهر سیرجان با قدردانی از اعتماد امیر قلعه نویی، ابراز امیدواری می‌کند در دیدارهای آتی نیز بتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.
افقه با اشاره به اینکه ناامیدی از آینده، اصلی‌ترین دلیل اعتراضات نسل جوان امروز است، اضافه کرد: به نوعی می‌توان گقت، ناامیدی از بهبود آینده موتور متحرک اعتراضات جوانان دهه ۸۰ است، آن‌ها پیش خود فکر می‌کنند، که با توجه به این تورم و گرانی که وجود دارد، حتی یک متر خانه بعد از سال‌ها کار و تلاش نمی‌توانند خریداری کنند. از لحاظ پیدا کردن یک شغل مناسب نیز آن‌ها وقتی فارق التحصیلان دانشگاهی را می‌ببنند، با خود می‌پرسند در چه آینده‌ای با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در انتظار آن‌ها است.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ