وقتی با کودک دلبندتان برای خرید به فروشگاه می‌روید، ممکن است فرزندتان بد قلقی کرده و مدام بهانه خرید فلان چیز را بگیرد؛ اما می‌توانید با اعمال دستوراتی، خرید خوب و به دور از دغدغه را تجربه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابن سینا در نمط نهم اشارات که بیان مقامات عارفان و تبیین کمال انسانی است، سخن بسیار مهمی درباره امر به معروف و نهی از منکر دارند. بدیهی است که مخاطب این سخن در درجه اول عالمان دینی یا طلابی هستند که این روز‌ها در فضای حقیقی و مجازی خلق خدا را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. آیت‌الله حسن‌زاده در شرح خود با لطافت و بین سطور به این موضوع اشاره کرده‌اند که بدخلقی، متهم کردن مردمان و تحقیر آنان تا چه حد خلاف قرآن و برهان و عرفان است.
دروازه بان جوان شمس آذر قزوین با دو گلی که دریافت کرد در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر ساعات تلخی را پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
آردا گولر، ستاره تازه وارد رئال مادرید، به دلیل پارگی مینیسک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
خرید جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل به وجود آمده برای این باشگاه، ممکن است از این تیم جدا شود.
وینگر تیم فوتبال استقلال به توصیه پزشکان فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
ستاره‌ سال‌های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت‌هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی‌برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون ‌های قبلی دانست.
ژول کنده پس از صحبت با ژاوی متقاعد شد که در بارسا بماند و فصل بعد نیز در دفاع راست بازی کند.
برای مطالعه تأثیر حمله قلبی بر شناخت- توانایی تفکر و استدلال- محققان یک تجزیه و تحلیل تلفیقی از شش مطالعه بزرگ از بزرگسالان انجام دادند که بین سال‌های ۱۹۷۱ تا ۲۰۱۹ انجام شده بود. آن‌ها از یک سیستم امتیاز برای اندازه‌گیری شناخت کلی شرکت‌کنندگان در طول زمان استفاده کردند.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
یک مطالعه جدید اطلاعات نگران کننده‌ای را در مورد ارتباط بین پره اکلامپسی عارضه بارداری و حمله قلبی در آینده، حتی در زنان جوان تر، نشان می‌دهد.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
سیر دارای طبیعی گرم و خشک است و پایین آورنده فشار خون بوده و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند. بدن را در برابر عفونت‌ها و بیماری‌های قارچی و باکتری‌ها مصون می‌کند؛ همچنین مقابل بیماری‌های قلبی، سرطان و عفونت‌ها محافظت می‌کند.
گردو به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، مس، ویتامین آ و د برای کاهش وزن موثر است. ۱۲ تا ۱۴ نیمه گردو به شما حدود ۱۹۰ کالری می‌دهد، اما همه کالری‌ها برای سلامتی بد نیستند. برعکس گردو فواید زیادی دارد مانند کاهش التهاب، کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل دیابت و جلوگیری از پیری.
آلمان در حالی فردا جام جهانی 2022 را با دیدار مقابل ژاپن آغاز می‌کند که رسانه‌های این کشور از نماینده آسیا به عنوان حریفی دشوار و سرسخت یاد می‌کنند.
مصرف عسل طبیعی، باعث کاهش فشارخون، بهبود آریتمی‌های قلبی، کاهش سطح تری گلیسرید خون، کاهش سطح کلسترول بد (LDL) و افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ