نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمال رحمتی کارتونیست هم میهن نابرابری توزیع ثروت و شکاف طبقاتی را دستمایه کاریکاتور خود کرده است.
جمال رحمتی کارتونیست هم میهن تاثیر فیلترینگ بر کسب و کار‌ها و تولید را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۱ تیرماه ماه را بخوانید.
جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، از پیوستن هری کین به این تیم حمایت کرد و خواهان همبازی شدن با این ستاره انگلیسی شد.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
جمال رحمتی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن کودتای گروه واگنر علیه روسیه را دستمایه طنز خود قرار داده است.
جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر، در پی درگیری امروز بازیکنان تیمش با علی عبدی، مدافع تونس، از بازیکن حریف عذرخواهی کرد.
جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با لهستان گفت
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن، در مورد انتقال جود بلینگام به رئال مادرید صحبت کرد و گفت که این بازیکن حالا در دنیا محبوب‌تر خواهد شد.
جمال موسیالا در فاصله 5 دقیقه به پایان دیدار کلن-بایرن به بازی رفت و با گلزنی در دقیقه 89، سرنوشت این فصل بوندس‌لیگا را رقم زد.
داور جنجالی سابق دنیای فوتبال معتقد است پنالتی های تیم های ملی فوتبال مراکش و کرواسی در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی دیده نشد.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه فوت یاسین جمال زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبوده است، گفت: در محدوده وقوع این حادثه هیچ مامور امنیتی و انتظامی مستقر نبوده است.
هانسی فلیک با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی در مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد.
ستاره جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد ۶۴ ساله تیم ملی آلمان را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را «جان سپردن دوباره خاشقجی» توصیف کرد.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را جان سپردن دوباره خاشقجی توصیف کرد.
جمال موسیالا در رویای فتح توپ طلاست و از مقایسه شدن با لیونل مسی نیز احساس غرور می کند.
قطعنامه اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ که در هفت بند تنظیم شده بود؛ مقابل سفارت آلمان و علیه سیاست‌های خصمانه دولت این کشور قرائت شد.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، به تمجید از دستاوردهای لیونل مسی پرداخته است.
بازی امشب بایرن برابر بارسا جدالی حیثیتی بین جمال موسیالا و گاوی نیز محسوب می شود. پدیده بایرن می خواهد ثابت کند که جوایز کوپا و پسرطلایی 2022 حق او بودند.
پدیده بایرن زمانی هوادار سرسخت بارسلونا بود و از تماشای بازی تیمی که در آن ژاوی، اینیستا و لیونل مسی بازی می کردند، لذت می برد.
وکیل محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شد که تعیین وی به عنوان رئیس شورای وزیران عربستان موجب مصونیت قضایی وی در پرونده جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی می شود.
وکیل سابق جمال خاشقچی که در امارات در بازداشت به سر می بُرد پس از پرداخت یک میلیون دلار این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ