هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالب ریکانی پس از گلی که به فولاد زد، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت:
جی زی، رپر مشهور امریکایی، در صورت مجرم شناخته شدن مالک تاتنهام، برای خرید این باشگاه اقدام خواهد کرد.
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
طبق ادعای اکیپ، پی اس جی تماسی با پائولو مالدینی نداشته و قصد همکاری با او را ندارد.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.
مدیر تیم پرسپولیس به خاطر اظهارنظرهایش درباره سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی به کمیته اخلاق احضار شده است.
ناسا مشغول توسعه سیستمی است که به فضانوردان کمک می کند با استفاده از یک رابط زبان طبیعی مشابه ChatGPT، مانورها، آزمایش ها و موارد دیگر را انجام دهند.
صادرات خودرو جی 4 کرمان موتور به عراق برای اولین بار در کشور انجام شد.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
پس از هجوم متفقین به تهران و اشغال پادگان‌های پایتخت و از جمله پادگان جی، دست‌اندازی به این محصولات کشاورزی از سوی متفقین زیاد گشت و موجب شکایت زارعین شد. چون به علت هرج و مرج به‌وجود آمده و مضمحل شدن ارتش، هیچ توجهی به سربازان نمی‌شد و آذوقه‌ای در اختیار آنان قرار نمی‌گرفت، محصولات کشاورزی این زارعین پاکدل و زحمتکش، باعث سد جوع سربازان می‌شد و آن‌ها هیچ اعتراضی نسبت به این کار سربازان ایرانی نداشتند.
یک وکیل با استفاده از چت بات جی پی تی خلاصه حقوقی درباره یک پرونده ارائه کرده که مشخص شده این ابزار، محتوایی بی پایه و اساس را در اختیار وی قرار داده است.
سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
ویژگی‌های چت تعبیه ‌شده در اکسپدیا (Expedia)، دوئولینگو (Doulingo) و سایر اپلیکیشن ها می تواند مفیدتر از چت جی پی تی باشد.
بعد از قطع همکاری گلدیران با برند ال جی و روی کار آمدن جی پلاس، سوالاتی درباره این برند و نحوه عملکرد گلدیران و جی پلاس وجود داشت که برای پاسخ به آنها از کارخانجات این دو برند بازدید کردیم.
مدیر ارشد اجرایی سازنده چت جی پی تی اعلام کرد از این پس از داده های API مشتریان برای آموزش های مدل هوش مصنوعی زبانی خود استفاده نمی کند. زیرا مشتریان از این روند ناراضی بوده اند.
اخیرا چندین مقاله در مورد عملکرد چت جی پی تی در تشخیص‌های پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یک پزشک اورژانس آمریکایی اخیرا توضیح داد که چگونه از چت جی پی تی خواسته تا تشخیص‌های احتمالی درباره یک زن جوان مبتلا به درد زیر شکم ارائه دهد.
چت جی پی تی جایگزین پزشکان نمی‌شود، اما در تنظیم پرونده‌های الکترونیکی پزشکی کار پزشکان را راحت‌تر می‌سازد. چت جی پی تی نمی‌تواند مقالات قابل انتشار را از ابتدا بنویسد، اما ممکن است خلاصه‌ای از اطلاعات مرتبط را در قالبی جمع آوری شده و مفید در اختیار خبرنگاران قرار دهد.
هوش مصنوعی«چت جی پی تی» در ایتالیا ممنوع شده و مقامات حفاظت از داده این کشور درباره شیوه جمع آوری اطلاعات کاربران این سیستم تحقیق می کنند.
تازه‌ترین موج هوش مصنوعی محل کار را مختل می‌کند. تاثیرپذیری آن از سوی معلمان بیش‌تر از هر شغل دیگری خواهد بود. با این وجود، موج تازه هوش مصنوعی ممکن است منجر به ایجاد مشاغل بیش‌تر نیز شود.
قهرمان افسانه ای مسترالمپیا برای بازگشت این رویداد حرفه ای بدنسازی جهان به اوج، پیشنهاداتی را مطرح کرده است.
کشورهای گروه هفت از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد منطقه حفاظتی نیروگاه زاپوروژیا حمایت کردند.
فدراسیون فوتبال لهستان در نهایت قبول کرد که دومنیک جی، بادیگارد معروف روبرت لواندوفسکی، را اخراج کند.
پارک جی سونگ، ستاره کره ای و سابق منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دوست صمیمی خود در این باشگاه نام برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ