آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی پیش فصل بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل آغاز شده است. اردویی در نزدیکی یک دریاچه در تاگرنزه که اولین بخش از اردوی آماده سازی بایرنی ها در تابستان 2023 به حساب می آید.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
گرت بیل معتقد است هیچ تیمی ذهنیت همیشه برنده رئال مادرید را ندارد و برای توصیف آن فینال لیگ قهرمانان 2018 را مثال زد.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
بولیمیا در گروه اختلالات تغذیه و خوردن طبقه‌بندی می‌شود؛ ربطی به دوست داشتن غذا، شکمو و بی‌اراده بودن، ندارد. مبنای روان‌شناختی دارد، اما عوارض جسمانی هم ایجاد می‌کند.
سوپر گوشت ولی فلاحی در محله کیانشهر شمالی و حوالی منطقه ۱۵ تهران یکی از همین‌ها است که از یکی، دو سال گذشته حساب دفتری مغازه را بسته. در ماه‌های گذشته هم که شرایط خرید مردم فرق کرده، بسیاری برایش ماست و پنیر محلی، ترشی یا مربای خانگی آورده‌اند تا از طریق مبادله کالا به کالا برای خوراک امروز و فردای خود یا پذیرایی از مهمان، گوشت و مرغ تهیه کنند.
آیت الله مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این‌که اسلام می‌گوید زن حجاب داشته باشد، شخصیت زن با شخصیت مرد فرق نمی‌کند. اسلام می‌گوید شخصیت زن باید حفظ شود. زن خدای نکرده لاابالی، پیش پاافتاده یا خراب نیست، بلکه زن فهیم است و باید متعلق به یک نفر باشد. زن در خانه و با محرم‌های خود هر گونه می‌تواند باشد، اما در خیابان انواع و اقسام انسان وجود دارد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در لیگ برتر در اصفهان هم ادامه پیدا کند.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
قطعاً وجود کیسه هوا در شلوار موتورسواران مهم به نظر می‌رسد، زیرا در برخی تصادفات بخش‌های پایین‌تنه جزو اولین نقاطی هستند که با زمین برخورد می‌کنند. حالا، اما این قضیه فرق می‌کند و دو شرکت CX Air Dynamics و Mo’Cycle نسخه‌های متنوعی از شلوار‌های موردبحث را تولید کرده‌اند. کیسه‌های هوای داخل شلوار موردبحث با استفاده از کابل‌های ارتباطی بین شلوار و موتورسیکلت فعال می‌شوند و با تعویض حباب دی‌اکسید کربن می‌توان آن‌ها را دوباره شارژ کرد.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
همشهری نوشت: رهبری در همین سخنرانی روشن فرمودند حجاب امر ضروری دین است و لذا بدحجابی را به‌عنوان یک نقص پذیرفتند. این فرق می‌کند با جماعت غربزده و متحجری که منکر مسئله حجاب‌اند.
همشهری نوشت: رهبری در همین سخنرانی روشن فرمودند حجاب امر ضروری دین است و لذا بدحجابی را به‌عنوان یک نقص پذیرفتند. این فرق می‌کند با جماعت غربزده و متحجری که منکر مسئله حجاب‌اند.
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
خلافی خودرو هنگامی ‌ایجاد می‌شود که راننده‌های متخلف قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و توسط پلیس جریمه شده باشند. در صورت عدم پرداخت جریمه به خودرو خلافی تعلق می‌گیرد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نمایش امشب تیمش مقابل ناپولی را درخشان توصیف کرده است.
دیکتاتورها اغلب دارای یک گروه شبه نظامی شخصی یا اهرمی برای زورگیری هستند. یکی از اولین اقدامات پیسیستراتوس این بود که آتنی‌ها را متقاعد کرد که به او محافظی بدهند. بنابراین، استبداد حکومتی است که در آن قانون حاکم نیست، اما ظالم به وسیله قانون حکومت می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.
گفتگویی خواندنی با غلامحسین کرباسچی یکی از چهره‌های خبر‌ساز دهه‌های اخیر در پهنه سیاست کشورمان که زمانی سکاندار شهرداری تهران بود و همچنین فعالیت در قامت دبیرکلی و ارتباط با مرحوم هاشمی رفسنجانی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ