مرکز پژوهش های مجلس در پی انتشار یک نامه و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضائیه در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، توضیحاتی منتشر کرد.
باستان‌شناسان می‌گویند این مرکز زیرزمینی شامل چندین دالان و اتاق‌های متصل‌به‌هم است. محققان هنوز وارد اتاق‌های این مرکز نشده‌اند، اما در پژوهش حاضر درباره ساختارهای آن توضیحاتی را ارائه داده‌اند. آن‌ها می‌گویند هنوز باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد تا اطلاعاتشان در این زمینه تکمیل شود.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: کارآموزی ۱۲۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون تیرماه ۱۴۰۱ که استعلامات آنها از مراجع واصل شده است، به‌زودی آغاز می‌شود.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
توضیحات محمد طاهر رحیمی کارشناس سیاست گذاری اقتصادی در خصوص برنامه بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را مشاهده می‌کنید.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
فاطمی امین توضیح داد: در ابتدا لازم است این خبر خوب را بگویم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ تعداد کشته‌ها در تصادفات به یک چهارم رسیده است طبق آمار مرکز آمار در سال ۱۳۹۹ در هر ۱۰۰ تصادف، ۴.۴ فوتی و این عدد در سال ۱۴۰۰ یه یک رسیده است. البته که یک نفر کشته و فوتی تصادفات هم زیاد است.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی در جلسه امروز مجلس تاکید کرد: نرخ سود بانکی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در بازار ارز است که در تمام کشور‌های دنیا به عنوان یک سیاست پولی برای مدیریت بازار ارز از آن استفاده می‌شود.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در توضیحات صالح آبادی در مورد افزایش قیمت ارز گفت: اقدامات روانی، دلالی و بازارسازی برخی از واسطه ها در بازار در فضای مجازی که بعضا از خارج کشور مدیریت می شود و همچنین تاثیرات تورم داخلی از علل اصلی افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر است.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه 1401 حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده کاملا مردود است و علت فوت اعلام خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحات تکمیلی در رابطه با ماجرای رخ داده در مقابل هنرستان صدر را اعلام کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: در حال حاضر وضعیت در این بند و زندان آرام و تحت کنترل است.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.
روابط عمومی بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص گلایه وزیر راه و شهرسازی از استنکاف بانک‌ها در خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن و جریمه آنها مطابق این قانون ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ