، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح امروز با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
طرح تولید شبه‌مساله‌ها، تا کنون نتوانسته گرهی از مشکلات و بحران‌های کشور باز کند. اثبات شده که نظریه‌پردازی‌های عباسی و دوستانش از واقعیات جامعه دوره بوده و فاقد کارایی هستند. برای نمونه وقتی عباسی در اوایل روی کار آمدن دولت رئیسی می‌گوید: «باید اقتصاددان‌ها را به گاری ببندیم»؛ و اکنون مهم‌ترین مساله کشور اقتصاد است، بی‌اعتباری چنین ادعا‌یی اثبات می‌شود
عامل اصلی بی‌حجابی کیه؟ فوتبالیست ها ۹۰ درصد آنها  عکس برهنه زن هایشان را در پیج هایشان به نمایش می گذارند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
حسن عباسی در سال های اخیر بارها و بارها به فوتبالی ها توهین کرده است. چه در صفحه شخصی خود و چه در سخنرانی هایی که داشته است.
طی روز‌های گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعا‌های تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است
الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اظهارات حسن عباسی گفت: تا این مرحله شکایتی مطرح نشده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.
عباس عبدی گفت: الان فعالان سیاسی نواصولگرا در عرصه سیاست، فقط از حیث شهرت است که نان می‌خورند. قبلا افرادی، چون ناطق، باهنر، توکلی، لاریجانی، و محبیان سیاستمداران این جریان بودند حالا حسن عباسی و رائفی‌پور و به جای وعاظ و روحانیون خوشفکر، مداحان و پناهیان میدان‌دار هستند.
شکایت فدراسیون فوتبال از حسن عباسی
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
انتقاد باقری از حمله حسن عباسی به علی کریمی
"حسن عباسی"، در اظهار نظری درباره مسوولانی که فرزندانشان را برای تحصیل به خارج از کشور می فرستند، آنها را "بی شرف" و "بی وجود" خواند و گفت که باید این دسته از مقامات را "سوسک" کرد و به آنها "توهین" نمود.
ابوالفضل عباسی، مدال طلای وزن مثبت 78 کیلوگرم تکواندوی نوجوانان جهان را از آن خود کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون دلار آمریکا در مرز ۲۹هزار تومان، بیت کوین به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد!،  شبریز کدال ساز شد، تحلیل بنیادی شتران | عملکرد ۹ ماهه شتران چگونه بوده است؟، تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی |سهامداران ثشاهد و خصدرا بخوانند، پای آذرآب به مجمع سغرب باز شد!، خبری مهم برای خودروسازان، اصلاح بورس سنگین خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بهمن دیزل قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات جدید، حجم تولیدات خود را طی یک سال تا دو برابر افزایش دهد.
فعالان بازار ارز در معاملات امروز در حالی شاهد ثبات نرخ دلار در صرافی های بانکی بودند که در بازار آزاد، دلار به روند صعودی ادامه داد.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.
جواد خیابانی در برنامه سلام،صبح بخیر به سخنان عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
واکنش رائفی‌پور به اظهارات جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها را ببینید.
دادستان تهران به اظهارات تفرقه افکنانه حسن عباسی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ