اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
خرداد امسال ۱۲۳ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شد تا کل نیاز بازار را پوشش می‌دهد.
موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای ۱۲۳ اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۲۳ یعنی در بازه ناسالم قرار دارد.
نصیری با بیان اینکه در طرح مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با دیگر شماره‌های امدادی ادغام نخواهد شد، گفت: چهار شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، ۱۱۵ اورژانس، ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و ۱۲۵ آتش‌نشانی در اجرای این طرح با یکدیگر ادغام خواهد شد.
رشت - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در روز دوم فروردین ۱۴۰۲، ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع شده است.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۰۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ۱۲۳ محصول فناورانه برای ورود به عرصه کشاورزی در دسترس قرار گرفته است.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، در سال جاری تهران ۱۶۸روز قابل قبول، ۱۲۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۳ روز ناسالم برای همه‌ی افراد داشته است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۳ روز قابل قبول، ۱۰۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز ناسالم برای همه‌ی افراد بوده است.
بیت‌اللهی در خصوص تعداد واحد‌های آسیب دیده در این رخداد لرزه‌ای، توضیح داد: تعداد کل واحد‌های مسکونی روستایی خسارت دیده احتمالی ۹۰۶ واحد برآورد شده و تعداد آبادی‌های خسارت دیده احتمالی در زلزله ۵.۹ خوی استان آذربایجان غربی ۱۲۳ آبادی است.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۲۳ محصول برای رفع نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی عرضه شد.
مدیر سامانه خط ۱۲۳ کل استان تهران می‌گوید: دختران فراری از شمال و جنوب و از تمام استان‌های کشور به تهران می‌آیند. آن‌ها چند روز به واسطه قولی که به آن‌ها داده شده، حمایت و بعد در خیابان رها می‌شوند.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده در کشور، اتباع خارجی هستند، می‌گوید: در شهر تهران از مجموع کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و جذب شده ۶۳ درصد اتباع خارجی هستند.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده در کشور، اتباع خارجی هستند، می‌گوید: در شهر تهران از مجموع کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و جذب شده ۶۳ درصد اتباع خارجی هستند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۲۳ محصول برای رفع نیازهای حوزه کشاورزی عرضه شد.
معاون قضایی قوه قضاییه در تشریح جزییات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۱۲۳ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز چهارم مهرماه با میانگین ۱۲۳ برای سومین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۲۳ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و تحویل شبه نظامیان وابسته خود «قسد» دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ