بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدعی جدی این فصل رقابت‌های لیگ برتر در باران غافلگیرکننده تهران تمرین پرنشاطی را برگزار کردند.
اداره کل هواشناسی استان تهران درباره هوای تهران در تعطیلات پایان هفته اطلاعیه‌ای صادر کرد.
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان ۰.۵ تا ۱ درجه سانتیگراد بالاتر از نرمال برآورد و متوسط بارش استان در بهترین شرایط در حد نرمال و با تمایل به کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.
دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ و پارک شکوفه منطقه ۱۴ در وضعیت قرمز آلودگی قرار دارند.
کیفیت هوا در دو ایستگاه اقدسیه (منطقه ۱) و شهرداری (منطقه ۴) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
تمرین امروز تیم پرسپولیس در هوای سرد و زمستانی ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
دیدار دو تیم خیبرخرم آباد و شهرداری آستارا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.
هوادار در هوای سرد و برفی تهران از نساجی مازندران میزبانی می‌کند.
هوادار در هوای سرد و برفی تهران از نساجی مازندران میزبانی می‌کند.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش هوای کشور، وضعیت هوای دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس «ناسالم» گزارش شده است.
علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی در جام جهانی بودند و حالا دوئلی جذاب باهم در پیش دارند.
دو مربی خارجی پرسپولیس در روز تعطیلی تمرین این تیم از هوای برفی تهران لذت بردند.
اهواز- براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس «ناسالم» اعلام شد.
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بازی دو تیم ایران و ولز در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود. در ادامه حال و هوای متروی دوحه را پیش از آغاز این بازی ببینید.
هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه A در استادیوم تختی کلانشهر اهواز برگزار شد.
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران معتقد است که یک بام و دو هوای صدور مجوز برای واحدهای صنفی فعال در مراکز تفریحی باید رفع شود.
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار تبریز تجربیات و برنامه های دو کلانشهر در راستای احیای بافت فرسوده و تولید مسکن بررسی شد.
عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو از سیاست گذاری دولت در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی به شدت انتقاد کرد و گفت: تعلل مسئولان بازار رب گوجه فرنگی را دچار نابه سامانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ