سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده در کشور، اتباع خارجی هستند، می‌گوید: در شهر تهران از مجموع کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و جذب شده ۶۳ درصد اتباع خارجی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از مصطفی میرسلیم حین کار کردن با گوشی آیفون در صحن علنی مجلس منتشر شده است.
محسن آذرباد، هافبک تاثیرگذار مس رفسنجان، درباره مسیری که در طول دوران فوتبال خود طی کرده است، صحبت می‌کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که انتقاد رسانه های بارسلونا از او آزار دهنده است.
سرمربی هال سیتی با تمجید از عملکرد اللهیار صیادمنش گفت که از کار کردن با این بازیکن ایرانی لذت می برد
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
مطهری گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مطابق عقل عمل کردن. در برخی موارد دولت خوب عمل نکرده است. مثلا می‌توانست برجام را زودتر به نتیجه برساند که این کار را نکردند. می‌توانست با آژانس انرژی اتمی زودتر به توافق برسد که این کار را نکردند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام توان تیم این است که در بازی با فولاد خوزستان بدون اشتباه ظاهر شوند.
حسین شنانی می‌گوید بازیکنان نفت مسجدسلیمان در عدم نتیجه‌گیری این تیم مقصر هستند.
کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید به دنبال کسب سهمیه جام جهانی از طریق جام ملت‌های آسیا هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار کردن در محلات کم برخوردار مثل باز کردن معبر در میدان مین است. جوانان با توان مضاعف در راستای الگوسازی و صف شکنی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب بکوشند.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، تاکید کرد که در دوران حضور در این تیم، هیچ مشکلی با کریستیانو رونالدو نداشته است.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از مداحان فرمودند: خدشه به اتحاد ملت، کار کردن برای دشمن است.
هافبک جوان سپاهان امیدوار است اعتماد مورایس را جلب کند تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مجلس، دولت را دوست دارند اما گزارش‌ها و عملکردها نشان می‌دهد برخی وزرای هیئت دولت قابلیت کار کردن ندارند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده در کشور، اتباع خارجی هستند، می‌گوید: در شهر تهران از مجموع کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و جذب شده ۶۳ درصد اتباع خارجی هستند.
رئیس‌جمهور چین برای ورود به حزب کمونیست و به‌دست‌گرفتن رهبری چین، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده است.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
مسیر پیشرفت از نگاه مدیران فعلی، نه کسب تحصیلات عالی و تخصص مرتبط با حوزه مدیریت‌شان، بلکه اعلام گزارش کار و ژست جهاد و انقلاب و بیان شعار پایگاه بسیج پسند در توییتر و اینستاگرام است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.
علیرغم تمام تدابیر اندیشیده شده سیلاب شهر یاسوج را فرا گرفت. در چندین منطقه مردم به امداد یکدیگر آمده و به نجات افراد گرفتار در سیل پرداختند. به پاساژها و اصناف مختلف نیز خسارت وارد شده است. محوطه پاساژها را آب فرا گرفته است. راه صدها روستا و منطقه عشایری در حال حاضر مسدود است. هلال احمر از امداد رسانی به سیل زدگان خبر داده است. ویدئوی مهر لحظات نفس گیر نجات یک کودک از خودروی در جریان شدید آب را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ