مدیر سامانه خط ۱۲۳ کل استان تهران می‌گوید: دختران فراری از شمال و جنوب و از تمام استان‌های کشور به تهران می‌آیند. آن‌ها چند روز به واسطه قولی که به آن‌ها داده شده، حمایت و بعد در خیابان رها می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان شهر جده عربستان را به مقصد تهران ترک کرد.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، مقصد خود در لیگ عربستان را انتخاب کرده است.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
ستاد مدینه منوره از ورود ۴۱۰۶۱ زائر ایرانی به مدینه و خروج ۳۲۰۸۷ زائر ایرانی به مقصد مکه از شهر پیامبر (ص) خبرداد.
جعفر یازرلو گفت: در حال حاضر پروازهای چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است .
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
کاروان تیم‌ فوتبال جوانان ایران برای برگزاری بازی‌های حذفی مسابقات قهرمانی آسیا شهر فرغانه را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد.
به منظور شرکت در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا تیم ملی دوومیدانی تهران را به مقصد شهر نورسلطان کشور قزاقستان ترک کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم بتوانیم تهران را از مبدأ به مقصد گردشگری تغییر دهیم.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
تیم جوانان ایران بامداد فردا تهران را به مقصد شهر مینسک در بلاروس ترک می کند.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، در پایان سفر این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، وارد این شهر شد.
نخستین بار از زمان گشودن حریم هوایی عربستان در مقابل هواپیما‌های اسرائیلی است که یک هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی این کشور به مقصد شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی عبور کرد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ