در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
قرار است امروز پنجاه و چهارمین نمایشگاه هوایی پاریس پس از ۴ سال وقفه آغاز به کار کند.
چهارمین و آخرین مرحله تور دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه با کسب رتبه هفتمی گنج خانلو برگزار شد.
دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در مطلبی، روایتی از بازدید اخیر رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که سه ساعت به طول انجامید را منتشر کرده است.
در‌های سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی بازدیدکنندگان باز شد. همزمان با نمایشگاه حضوری در مصلای تهران، نمایشگاه مجازی کتاب هم آغاز به کار کرد.
سکه امامی امروز سه شنبه در چهارمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
عارف آقاسی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد فصل خود در مسابقه قبلی از بازی حساس مقابل سپاهان محروم بود.
سروش رفیعی با دریافت چهارمین کارت زرد این فصل، دیدار با فولاد را از دست داد.
کاپیتان سابق تیم ملی در نزدیکی قدم گذاشتن به راهی بود که زندگی حرفه‌ای فوتبالی او را وارد ابعاد جدید می‌کرد؛ اما…
امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۹۰ واحد بالا آمد. بدین ترتیب شاخص برای چهارمین روز متوالی صعود کرد. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی نیز بازار صعودی خواهد بود یا سهامداران به فروش سهام خود می پردازند و باعث قرمزپوشی بازار می شوند؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال با دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل محروم شد.
ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت زرد در اواخر نیمه اول بازی با مس رفسنجان، چهار کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با دریافت چهارمین کارت زرد فصل، دیدار هفته آتی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داد.
کشوری که در منطقه حرف اول را می‌زند آیا باید در تهیه سرم با مشکل مواجه شود؟ مگر سرم چه چیز خاصی است که مردم باید داروخانه‌های متعددی را برای یافتن آن زیرپا بگذارند. دستگاه عریض و طویل وزارت بهداشت پیش‌بینی لازم را برای تامین نیاز‌های اولیه در حوزه دارو نداشت
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام در سی و چهارمین جشنواره ملی کارگران که با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار می شود، تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.
چهارمین جشنواره فیلم آسیایی با پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران و مشارکت ۹ کشور آسیایی در ابوجا پایتخت نیجریه افتتاح و تا تاریخ ۴ آذر ادامه خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
چهارمین روز مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 سال آسیا با کسب 3 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
چهارمین کمپین بذر امید می‌کاریم به همت جمعی از فعالان اجتماعی در حوزه کودکان کار به مناسبت ماه محرم برگزار شد.
رئیس اصل۹۰ مجلس: تایید صلاحیت تاج شائبه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ