پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تقابل این پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و ملی پوش سابق والیبال بازگشت ستاره های گذشته به تیم ملی را تصمیمی نادرست خواند و گفت: مسئولان فدراسیون باید زمینه حفظ و مراقبت از والیبالیست های جوان را فراهم کنند.
فاطمه رشیدی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: وقتی تیم جوان می‌شود هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 می تواند پایانی خوش در ترکیب تیم استقلال داشته باشد.
رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند معتقد است ژاوی سیمونز باید دست کم یک فصل دیگر در باشگاه آیندهوون بماند و برای رفتن به تیم‌های بزرگ عجله نکند.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید کودی خاکپو، ستاره جوان هلندی، برای انتقال به لیورپول عجله کرد و باید منتظر می‌ماند تا در شرایطی بهتر به این تیم منتقل شود.
اروپایی، تقریبا جوان، مطرح، روزمه‌دار، سازگار با شرایط ایران و کاریزماتیک؛ باید منتظر اوایل اسفند ماند!
رسانه‌ها از احتمال حضور هکتور کوپر روی نیمکت تیم ملی ایران خبر دادند. خبری که هم باید از آن خوشحال بود و هم کمی ترسید!
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
یران باید همین امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در دومین تقابل به مصاف مونته‌نگرو برود؛ بازی‌ای بسیار حساس که نتیجه‌اش در سرنوشت ایران در رقابت‌های جهانی تأثیر بسزایی دارد.
نیکولو بارلا، هافبک جوان تیم ملی ایتالیا، مدعی شد قهرمان یورو باید به صورت خودکار راهی جام جهانی شود.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
بعید است تیم ملی ایران در ده سال گذشته دیداری به حساسی بازی امشب با آمریکا را تجربه کرده باشد. دیداری که می‌تواند به مهم‌ترین دستاورد فوتبالی ایران تبدل شود.
سامان فلاح که توانسته در روزهای پایانی اردوی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی نیز همچنان جزو نفرات حاضر در کمپ باشد، در جریان تمرین امروز دچار آسیب‌دیدگی شد.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
رئیس فدراسیون بسکتبال بر عدم اقدام استرالیا برای دریافت ویزا تاکید کرد با این حال پاسخ منفی این فدراسیون به فیبا آسیا برای بازی در کشور ثالث را یادآور شد وگفت: بعید است چنین طرحی اجرایی شود.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
نیما نکیسا اعتقاد دارد اهالی فوتبال باید موضع‌گیری و جناح‌بندی‌های خود را کنار بگذارند تا تیم ملی با آرامش کامل وارد رقابت‌های جام جهانی بشود.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ