اروپایی، تقریبا جوان، مطرح، روزمه‌دار، سازگار با شرایط ایران و کاریزماتیک؛ باید منتظر اوایل اسفند ماند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان 6 بازیکن این تیم را به ریاض بازگردانده و به تور ژاپن نبرد.
پائولو بنتو، سرمربی جدید تیم ملی امارات، ماموریت خود را برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز کرده است.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان تاکید کرد که به واسطه حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سطح این رقابت‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر بوده است.
موناکو اعلام کرد فیلیپ کلمنت، سرمربی‌ تیم اول این باشگاه ، به دلیل ناکامی در کسب سهمیه اروپایی اخراج شده است.
این مربی سرشناس اروپایی در تیم‌های آنادولو، ته کل اسپور، مرسین ترکیه، بشیکتاش، سپس پینار، کارشیاکا، ترابوزان اسپور و همچنین در تیم‌های توفاش و بلکشهیر و دینامو بخارست نیز سابقه مربیگری دارد.
تیم ملی بسکتبال ایران هاکان دمیر را برای رقابت‌های پیش رو بالای سر خود خواهد داشت.
این در حالی است که اساسا برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی احتمال تغییر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را دارند و دیدن آنها در وضعیت فعلی کمکی به شناخت سرمربی تیم ملی نمی کند.
سرمربی تیم‌ملی هفته‌های آخر چند لیگ اروپایی را از نزدیک تماشا می‌کند.
استفانو پیولی،‌سرمربی میلان می‌‎گوید او و شاگردانش رویای رویارویی با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.
جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی، احتمالا به انتخاب دوباره یک سرمربی اروپایی منجر می‌شود.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان به ستایش از این تیم پرداخت و گفت ناپولی بر خلاف دیگر تیم‌های اروپایی تهاجمی فوتبال بازی می‌کند.
سرمربی زنیت پس از دیدار دوستانه برابر سپاهان به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ تمرینی این کشور حاضر شد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
ولید الرکراکی، مربی مراکش، پاسخ انتقادات اروپایی ها از سبک بازی تیمش را با کنایه ای جالب به اسپانیا و تیکی تاکا داد.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور، روز گذشته در مراسمی با عنوان تجلیل از قهرمانان اروپایی بنفیکا شرکت کرد.
سرمربی استقلال روز گذشته توانست برای سومین بار یک عنوان قهرمانی را به افتخارات خود اضافه کند.
سرمربی تیم ملی بعد از یک هفته استراحت و تماشای یک دیدار اروپایی به تهران بازگشت.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که عدم حضور آتالانتا در مسابقات اروپایی به سود این تیم تمام شده است.
حال یک بازیکن دیگر اروپایی شاغل در لیگ صربستان به گل‌محمدی معرفی شده و ظاهرا مورد پسند سرمربی پرسپولیس هم قرار گرفته است، اما رقم بالای درخواستی این بازیکن مهمترین مشکل برای جذب او است.
شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
پتکوویچ در یورو 2020 با تیم ملی سوئیس موفق به شکست دادن فرانسه شده بود و سرمربی لاتزیو هم بوده و در سال 2013 قهرمان کوپا ایتالیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ