رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد داوری گفت: ما فراتر از آسیا فکر می‌کنیم و با استعدادهایی که در کشور داریم، می‌شود به سطح جهانی برسیم.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
محمد جواد مداح با وجود بازنشستگی از داوری اما همچنان پرچم در دست می گیرد و کارش را انجام می دهد!
رئیس فدراسیون بسکتبال با تشریح عملکردش در مدت حضورش در این فدراسیون گفت: در این ۱۶ ماه تلاش کردم به شعارهایی که در روز مجمع داده بودم رنگ تحقق ببخشم.
بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
تیم داوری دیدار جنجالی فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با قاب عکس داور جوان و تازه فوت کرده، در مراسم ابتدایی بازی حضور یافته بودند.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، معقتد است که تصمیم داور بازی برابر چلسی برای تکرار پنالتی تیم حریف درست نبوده است.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
نور قربان می‌گوید: «شهریورماه سال ۱۳۹۹ در فراخوانی از مردم و شورایاران هر محله خواسته شد درخت نمادین و شاخص محله‌شان را معرفی کنند تا پس از داوری از سوی یک تیم کارشناسی، برگزیدگان در «هفته تهران» معرفی و تقدیر شوند. درخت قدیمی در جوار امامزاده «شعیب» (ع) به‌عنوان درخت شاخص این محله معرفی شد که درنهایت در هفته تهران درخت چنار امامزاده شعیب (ع) ازنظر زیبایی و قدمت برگزید شد.»
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
اعتراض به داوری در بازی های لیگ برتر تبدیل بدعت شده است، به خصوص که پای دو تیم مدعی در مسابقه در میان باشد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه بسکتبال غرب آسیا انتخاب شد.
رئیس فدراسیون  بسکتبال در مجمع انتخابات اتحادیه بسکتبال غرب آسیا به عنوان عضو شورای مرکزیاین اتحادیه انتخاب شد.
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.
رئیس فدراسیون بسکتبال بر عدم اقدام استرالیا برای دریافت ویزا تاکید کرد با این حال پاسخ منفی این فدراسیون به فیبا آسیا برای بازی در کشور ثالث را یادآور شد وگفت: بعید است چنین طرحی اجرایی شود.
بنیادی‌فر در دیدار با پرسپولیس پنالتی بچه‌گانه‌ای علیه ما گرفت. حتی جواد خیابانی که کارشناس داوری نیست و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند آن صحنه پنالتی نبود
سرنگونی مهدی طارمی در محوطه جریمه اروگوئه را داور اتریشی خطاب پنالتی تشخیص نداد.
جواد منافی می‌گوید به زعم او اعضای تیم پیکان 10 دقیقه روی سر داور ریختند و مانع از گرفتن پنالتی برای نساجی شدند.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.
رئیس فدراسیون بسکتبال برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام‌نویسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ