کارشناس و ملی پوش سابق والیبال بازگشت ستاره های گذشته به تیم ملی را تصمیمی نادرست خواند و گفت: مسئولان فدراسیون باید زمینه حفظ و مراقبت از والیبالیست های جوان را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با قطعی شدن انتقال کپا به رئال، چلسی قصد دارد کسپر اشمایکل را جانشین او کند.
محمد موسوی واکنش جالبی به احتمال بازگشت سعید معروف داشت.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: ما شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم در صورتی که تمام ستاره‌های والیبال در کنار تیم باشند.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
مدیرعامل باشگاه یزدی والیبال ایران از موافقت سعید معروف برای حضور در این تیم و همراهی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
تیمو ورنر که در چلسی روزهایی کابوس‌وار داشت و به کسی که پول می‌گیرد ولی گل نمی زند، معروف شده بود، حالا در لایپزیش در حال بازگشت به روزهای خودش گذشته است.
دین اسمیت هدایت لسترسیتی را تا پایان فصل بر عهده گرفت.
جیمز کوردن، یکی از مجریان معروف آمریکایی، نقش مهمی را در بازگشت فرانک لمپارد به نیمکت چلسی ایفا کرده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
برکناری گری لینه‌کر، ستاره سابق و مجری معروف انگلیسی، توسط بی‌بی‌سی همچنان داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال این کشور است.
جنون در امارات. یک والی از نلسون در دقیقه ۹۷ برای آرسنال و بازگشت و برد سه بر دو مقابل بورنموث.
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
امید ابراهیمی در بازگشت از قطر با همان هیبت همیشگی در تمرین تیم ملی حاضر شد.
امید ابراهیمی در بازگشت از قطر با همان هیبت همیشگی در تمرین تیم ملی حاضر شد.
روزنامه های معروف کشور پرتغال نسبت به پیروزی استقلال و صعود تیم به رده دوم واکنش نشان دادند.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر گفت که بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان با هر بهانه ای ممنوع است.
معین عباسیان در هفته چهارم لیگ برتر در ترکیب اولیه هوادار تهران قرار داشت.
اسامی داوران قضاوت کننده در بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ