در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
پروازهای آموزشی و تفریحی، پهپادها و ورزش های هوایی در شعاع ۲۰ ناتیکال مایلی از فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن در زمان برگزاری مراسم ممنوع است.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
در اطلاعیه سپاه آمده است: شبکه ارتشاء در کمالشهر کرج توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز شناسایی و متلاشی شد.
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
سازمان امور مالیاتی در مورد اجرای ماده (۲۷۲) قانون مالیات‌های مستقیم اطلاعیه صادر کرد.
اطلاعیه روبیکا در مورد خبر آمار اعلامی این پلتفرم در جلسه سازمان فناوری اطلاعات ایران
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: ساختار مدیریت زندان زنان از ابتدای ورود زندانیان به گونه‌ای طراحی شده که تمامی اقدامات اعم از نگهداری، اعزام به مراجع قضایی و درمانی توسط کارکنان خانم صورت می‌پذیرد.
سازمان امور دانشجویان در خصوص بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان، چهار نفر از عوامل دخیل در شهادت «سرهنگ حسین یوسفی» دستگیر شده‌اند.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی در واکنش به کشته شدن ایمن الظواهری، رهبر سابق القاعده اظهار کرد: ما هیچ اطلاع یا اطلاعاتی درباره محل اختفای الظواهری و اینکه آیا او در کابل بوده یا در مکانی دیگر نداریم، ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ