اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی هفته جاری پلیس ۱۳ ماموریت به انجام رسانده است، گفت: در این راستا بالغ بر ۲۰ متخلف دستگیر شدند.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
پلیس فرانسه می‌گوید که ۱۳ نفر را در جریان تظاهرات اتحادیه‌های کارگری علیه اصلاحات قوانین بازنشستگی دولت دستگیر کرده است.
تبریز- جانشین انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری فرد شروری که با قمه کشی و عربده کشی باعث تخریب چندین خودرو ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق تبریز شده بود خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری ۱۳ میلیارد ریالی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با استفاده از لباس پلیس مرتکب سرقت می‌شد خبر داد.
ستاره سابق بارسلونا به اتهام آزار جنسی دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از اجرای طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۱۳ دلال ارزی خبر داد.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: درپی هتک حرمت به لباس یک روحانی درصومعه‌سرا، ماموران پلیس امنیت عمومی متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:یکشنبه ۱۳ آذرماه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش به نام «رضا - د » در میدان خزر ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری۶۷ متهم در زمینه اخلال در وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.
پلیس هلند صدها نفر از فعالان محیط زیست را که در فرودگاه «شیپخول» آمستردام دست به اعتراض زده بودند، بازداشت کرد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ