در اطلاعیه سپاه آمده است: شبکه ارتشاء در کمالشهر کرج توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز شناسایی و متلاشی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
شعبانی گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در حوزه استخراج رمز ارز و امیدوار کردن مردم به پرداخت سود‌های غیرمتعارف؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهمان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
پلیس آلمان تعدادی از فعالان محیط زیست ازجمله گرتا تونبرگ را در روستای کوچکی در آلمان بازداشت کرده است.
تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، در یک مهمانی شبانه در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند.
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند.
گامبیا از خنثی سازی نقشه اجرای یک کودتا در این کشور خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی عاملان تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد و گفت که اقدامات برای بازداشت این افراد در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته است.
‌روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان قم را داشتند دستگیر شدند.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
اسماعیلی، وزیر ارشاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبرنگاران بازداشت شده اخیر: پیگیر وضعیت خبرنگاران بازداشت شده هستیم.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:بیش از یک ماه از بازداشت تعدادی از عکاسان مطبوعاتی می‌گذرد. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در راستای وظیفه خود در جهت پیگیری وضعیت همکاران خود، لازم می‌داند که آخرین شرایط این همکاران و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
با مراجعه خانواده‌های تعدادی از این دانشجویان به دانشگاه تهران در شامگاه شنبه و پیگیری مسئولان دانشگاه از مسئولان ذی ربط؛ مشخص شده که این دانشجویان توسط یک مرجع مسئول بازداشت شده‌اند.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد: تعدادی از این مخلان امنیت و آشوبگر با لباس مبدل و پوشش زنانه همراه با کوکتل مولوتف در منطقه رجایی شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.
زاهدان- تعدادی از عناصر خودفروخته و آشوبگر که قصد تخریب اماکن عمومی و اموال مردم در زاهدان را داشتند، دستگیر شدند.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی تلویزیونی در خصوص بازداشت یک نفر در وزاتخانه‌اش گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده. درمورد علت بازداشت فرد بازداشت شده هیچ اطلاع دقیقی ندارم.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازداشت یکی از منصوبینش در این وزارت گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده و درمورد علت بازداشت این فرد اطلاع دقیق ندارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ