ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».
لیونل مسی با انتشار متی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال امید زیادی به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.
بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.
کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. با این وجود، او جوان نیست و نامزدی برای ریاست جمهوری وقت و انرژی زیادی می‌گیرد. این بدان معناست که دیگر خبری از سفر‌های زمینی دراماتیک به کی‌یف نخواهد بود و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر کمپین انتخاباتی وجود خواهد داشت.
من در اینجا با دیوید روتکف موافقم: کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. گفته می‌شود، او پیر شده است و نامزدی برای ریاست‌جمهوری وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. این بدان معناست که دیگر سفر‌های طولانی دراماتیک به کی‌یف وجود ندارد و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر مبارزات انتخاباتی انجام خواهد شد.
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید به دلیل کمبود وقت برای کادرفنی جدید، نباید انتظار زیادی از تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت.
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
مدافع ذوب که در پرتاب اوت متخصص است می گوید خیلی روی این موضوع تمرین نمی‌کنند.
طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت: همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از نقش‌های مهمی که یادگار امام بازی کردند در دفتر نشر آثار امام بود که بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده و شامل جلساتی است که در حضور امام برگزار شده و ممکن است ضبط شده باشد که عنوان نشده باشد.
ارتباط میان قاهره - تهران متوقف نشده و اختلافات زیادی میان دو کشور وجود ندارد، به نقل از "محمد العرابی" وزیر خارجه پیشین مصر اعلام کرده که «موارد تعیین کننده روابط تهران - قاهره با دیگر طرف‌ها (ترکیه) متفاوت‌تر است و این روابط درحال حاضر عادی به نظر می‌رسد و قاهره از خیلی وقت پیش یک کاردار در سطح سفیر در ایران مستقر کرده است»
اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در چند وقت اخیر چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در مصاحبه‌ای که تازگی از وی منتشر شد واکنش‌های زیادی را از سوی اقشار مختلف از مردم در پی داشته است. به خصوص آنکه میرسلیم در مصاحبه اخیر خود به صراحت گفت:«من کاری به نظر مردم ندارم.»
شکیرا با آهنگی که چند وقت قبل منتشر کرد رکورد‌های زیادی را شکست.
واقعیت امر این است که گرچه حوادث اخیر لطمات زیادی از جهت از دست رفتن فرصت‌ها و وقت و سرمایه به عموم مردم و کشور وارد نمود، اما حداقل برخی از نواقص و کم کاری در حوزه‌های مختلف را به طور کامل عیان نمود و مشخص شد که برخی ترک فعل‌ها و بر توجهی‌ها چگونه باعث می‌شود آواری از شبهات و ابهامات بوجود آید
سرمربی هوادار تهران پیش از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفت تا به جنجال‌های چند وقت اخیر به این شکل تا حد زیادی پایان دهد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین برای آقای گلی در جام جهانی زمان زیادی ندارد.
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است اردوی اتریش باعث شده تا اعتماد به نفس ملی پوشان کشورمان بالا برود.
نوه حاج علی‌اکبر، «عباس کلباسی» که الان قنادی پدربزرگ را در خیابان بهار اداره می‌کند می‌گوید: «پادرازی‌های این قنادی مشتریان زیادی داشت. بسیاری از رجال قاجار که بعد از انقراض سلسله قاجاریه در حوالی این خیابان زندگی می‌کردند مشتری پرو پاقرص ما بودند. از پدرم شنیدم که سفیر ایتالیا شیرینی پادرازی را برای نخست وزیر وقت کشورش از اینجا می‌خرید و او آنقدر از طعم این شیرینی خوشش می‌آمد که نخستین صادرات صنعت شیرینی همان زمان از قنادی بهار شروع شد.»
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
سندروم صفحات الکترونیک اختلالی است که عمدتا در میان کودکان کم‌سن‌وسال رخ می‌دهد؛ کودکان زیر ۱۰یا ۱۱ سال. کودکانی که در سال‌های آغازین و بسیار مهم رشد ذهنی و مغزی‌شان، زمان زیادی از وقت خود را پای صفحات الکترونیک می‌گذرانند و حضور در این فضا، اختلالات رشدی برایشان ایجاد می‌کند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اگر ما شفافیت را به آن صورت اولیه که مطرح شده بود بررسی و تصویب می‌کردیم، شک نکنید از چند ماه بعد نخبگان و مطالبه‌گران بحث شفافیت در دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها را مطرح می کردند و اگر می‌خواستیم به هرکدام جداگانه بپردازیم وقت زیادی از مجلس گرفته می‌شد، وظیفه ما این بود که شفافیت را جامع ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ