اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
درحالیکه امروز قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی تهران را به مقصد بوداپست ترک کند، یک فرنگی‌کار حضور در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را از دست داد.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
براق نسخه ایرانی نفربر چینی تایپ ۸۶ است که خود بر اساس بی ام پی ۱ روسی ساخته شده است. از قرار پس از برهم خوردن روابط بین دو کشور٬ سودان همچنان به ساخت آن‌ها ادامه می‌دهد.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احیای توافق هسته ای ایران موسوم به برجام همچنان در دستور کار واشنگتن نیست.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 162 یعنی بازه ناسالم برای همه و در وضعیت قرمز قرار دارد.
هافبک پرسپولیس در دیدار آتی برابر فولاد خوزستان نیز در ابهام قرار دارد.
وزیر خارجه فنلاند گفت که بحث همچنان در اتحادیه اروپا، بر سر اعمال و تشدید تحریم‌های بیشتر علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، ادامه دارد.
شاخص کیفیت هوای تهران در صبح جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱، با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۰ برای گروه‌های حساس ناسالم است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
اتحادیه فوتبال اروپا آخرین رنکینگ تیم‌های باشگاهی این قاره در سال میلادی 2022 را اعلام کرد. در این رده بندی رئال با یک پله سقوط به رتبه ششم رفت.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۵۲ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق با اشاره به اینکه بغداد همچنان به دنبال نزدیکتر کردن دیدگاه های میان طرفین است، تصریح کرد: آخرین نشست مذاکرات در بغداد و با نظارت وزارت امور خارجه عراق برگزار شد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کودکان یمنی در نتیجه محاصره و تجاوز هشت ساله ائتلاف متجاوز سعودی، همچنان در معرض کشتار، آوارگی و بیماری قرار دارند.
کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.
ابوالفضل جلالی به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش تبدیل شده است و به نظر می رسد روز شنبه در لیست مدعوین به تیم ملی قرار خواهد گرفت.
ماجرا از این قرار بود که مشکلات عدیده‌ای در مرز وجود داشت که مهمترین آن‌ها زیرساخت‌های لازم برای پذیرش چندین میلیون زائر بود و همین ماجرا منجر به بسته شدن مرز‌ها به سمت عراق شد. گرمای شدید، بی نظمی در اسکان، بسته شدن راه‌ها در فاصله ۱۵ کیلومتری به مرز، لحظه به لحظه شرایط زائران را وخیم‌تر کرد
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ