ارتباط میان قاهره - تهران متوقف نشده و اختلافات زیادی میان دو کشور وجود ندارد، به نقل از "محمد العرابی" وزیر خارجه پیشین مصر اعلام کرده که «موارد تعیین کننده روابط تهران - قاهره با دیگر طرف‌ها (ترکیه) متفاوت‌تر است و این روابط درحال حاضر عادی به نظر می‌رسد و قاهره از خیلی وقت پیش یک کاردار در سطح سفیر در ایران مستقر کرده است»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نهنگ با طول تخمینی ۲.۵ متر و جرم تقریباً ۱۸۷ کیلوگرمی خود، کوچک‌ترین گونه‌ای است که از قدیمی‌ترین نهنگ‌های شناخته‌شده جهان کشف شده.
Tutcetus کوچک‌ترین گونه‌ای است که تاکنون از قدیمی‌ترین نهنگ‌های شناخته شده که منحصراً در آب زندگی می‌کرده‌اند و به نام باسیلوسارید‌ها شناخته می‌شدند، یافت شده است.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
یقه رنگین یک مومیایی در مقبره‌ای در مصر کشف شد.
یک گردشگر در حین بازدید از هرم مشهور و مرموز سنفرو در مصر متوجه سازه‌ای سنگی در کف زمین و در نزدیکی هرم شد.
بر طول این تابوت تصاویری به زبان هروگلیف حک شده که نشان می‌دهد صاحب این مومیایی یکی از افراد بزرگ عصر خود بوده است.
همچنین به همراه مقبره کاتب فراعنه که در زمان کشف در شرایط خوبی قرار داشت، مقبره دیگری نیز که بسیار کوچکتر است کشف شده که احتمال دارد متعلق به یک کاهن باشد.
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.
یک دیپلمات پیشین می‌گوید: مصر یکی از کشور‌هایی است که بعد از قطع روابط ایران و عربستان جرات نمی‌کرد با ایران ارتباط برقرار کند، اما امروزه تلاش‌هایی را در برقراری ارتباط انجام می‌دهد.
سایت میر در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر اسیوط در مصر علیا قرار دارد. گورستان میر شامل گروهی از مقبره‌های صخره‌ای هم می‌شود که به طور کامل در صخره حکاکی شدند و قدمت آن‌ها به دوران پادشاهی قدیم و میانه باز می‌گردد. حاکمان استانی در مقبره‌هایی در دامنه‌ی تپه دفن شدند.
مدیر تیم فوتبال انپی مصر از ناپدید شدن یکی از بازیکنان این تیم خبر داد؛ او گفته همسر این بازیکن هم اطلاعی از سرنوشت او ندارد.
دانشمندان پس از سال‌ها وجود یک حفره ۹ متری را درون هرم بزرگ جیزه تأیید کردند، اما با کدام فناوری به این موفقیت رسیدند؟
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل مصر به مرحله نیمه نهایی تورنمنت تایلند راه یافت.
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل مصر به مرحله نیمه نهایی تورنمنت تایلند راه یافت.
تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست بازی با مصر به پیروزی رسید.
یک منبع دولتی در سوریه به خبرگزاری رویترز گفت که وزیر خارجه مصر فردا به دمشق می رود.
سخنگوی ارتش مصر امروز از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی هنگام پرواز آموزشی خبر داد.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
میانگین تورم سالانه در مصر از ۱۶.۳ درصد در مهر گذشته به ۱۹.۲ درصد در آبان جهش داشته است که بالاترین سطح تورم در پنج سال گذشته در این کشور است و پیش بینی می‌شود این میزان قبل از بازگشت به روند کاهشی همچنان افزایش یابد.
فروریختن جایگاه یک ورزشگاه در حین مسابقات بسکتبال در مصر باعث زخمی شدن دست کم ۲۷ نفر شد.
یک رسانه عرب زبان به جدیدترین تحول رخ داده در روابط میان ایران و مصر پرداخت.
یک مقام بلندپایه مصری که خواست نامش فاش نشود، گفت که قاهره ۴ فروند جنگنده سوخو از روسیه تحویل گرفته است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ