باشگاه استقلال امید زیادی به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد اولین خرید پرسپوليس با تیم باشگاهی‌اش امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید.
سرخیو ریکو، سنگربان اسپانیایی پاری سن ژرمن از کما خارج شد و نسبت به اعضای خانواده اش واکنش نشان داد.
سرمربی پرسپوليس روز گذشته به تهران بازگشت و اکنون همه در انتظار جلسه مهم او با مدیریت باشگاه هستند.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که آیا خبر جدیدی در مورد حقابه هیرمند دارید؟ بیان کرد: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی‌ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدوار هستیم که رایزنی‌ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود. فعلا بازدیدی انجام نشده است.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز مطالعات برای کشف ذخایر جدید نفت و گاز در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این مطالعات می‌تواند برای کشور ما امیدوار کننده باشد.
کادرفنی پرسپولیس امیدوار به بازگشت مدافع خارجی و گلزن تیم به ترکیب اصلی در دیدار مقابل پیکان است.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
بازگشت گابریل ژسوس، ستاره مصدوم آرسنال، به تمرینات این تیم هواداران توپچی‌ها را خوشحال و بیش از پیش امیدوار کرده است.
تسنیم به نقل از یکی از پزشکان معالج وزیر ورزش، اعلام کرده سطح هوشیاری سجادی بالا آمده است.
دیروز آنچه در بهارستان گزارش شد بخش جدای از اقتصاد واقعی ایران بود. آمار‌هایی که همه امیدوارکننده بودند، اما در همان روز مرکز آمار از افزایش نرخ تورم سالانه دی‌ماه برای خانوار‌های کشور خبر داد. کاش حداقل مرکز آمار اعلام نرخ تورم را برای روز دیگر می‌گذاشت.
رونالدو امیدوار است نیمار پس از حذف برزیل از جام جهانی، قوی‌تر به میادین بازگردد.
این یک واکسن مبتنی بر دی‌ان‌ای است که بر خلاف سایر واکسن‌ها با اتکا به ساختار دی‌ان‌ای و پروتئین‌هایی که بعد از تزریق ساخته می‌شوند، به جنگ سرطان می‌رود. این نوع واکسن خاصیت پیشگیری ندارد و مانع بروز سرطان در محل اولیه خود نمی‌شود.
با گذشت چند از بکارگیری تورنمنت‌ها و لیگ‌های معتبر به فناوری VAR همچنان بحث در خصوص امکان راه‌اندازی آن در ایران با بحث‌های زیادی دنبال می‌شود.
این بازیکن نرم دویی را آغاز کرده و امیدوار است هرچه زودتر بازی با پیراهن آبی را تجربه کند.
شرایط این بازیکن کادرفنی را امیدوار کرده تا بتوانند از او در دربی نود و نهم استفاده کنند.
یحیی امیدوار است که با اقدامات پزشکی ویژه کادر پزشکی‌اش دیاباته زودتر از زمان گفته شده برای بازی‌های پیش رو مهیا شود
پیمان بابایی، مهاجم ثابت استقلال که در بازی با نساجی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود؛ روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی‌ها بازگشت.
پیمان بابایی مهاجم ثابت استقلال در بازی با نساجی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی ها برگشت.
پرونده اتفاقات مشهد طبق قرار قبلی مقرر است امروز ۳۱ شهریور در کمیته انضباطی فیفا بررسی شود. حالا با توجه به اهمالی که در آن پرونده رخ داده و فضای نه‌چندان مساعد اجتماعی این روز‌ها در ایران، فقط باید امیدوار بود خبر بدی از فیفا به فوتبال ایران نرسد.
کیلور ناواس که امیدوار بود در ماه ژانویه راهی ناپولی شود خبر بدی از باشگاه ایتالیایی دریافت کرد و مشخص شد ناپولی دیگر تمایلی برای خرید این دروازه‌بان کاستاریکایی ندارد.
خبر وبسایت مشهور اتلتیک از مصدومیت صیادمنش...
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ