شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی دیدار برابر هنگ‌کنگ را صرفا مثل یک بازی تدارکاتی می‌داند.
پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بروی تروریسم عیان می‌بندید.
بازیکن آلومینیوم می گوید که نمی داند چرا کمک داور صحنه واضح آفساید نعمتی روی تک گل پرسپولیس را اعلام نکرده است.
سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس در حکمی سرپرست نایب رئیسی‌ فدراسیون را معرفی کرد.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
احمد موسوی یکی از چهره های ویژه تقابل امشب استقلال و نساجی خواهد بود.
موسی پور گفت: با اعلام رسمی از سرگیری روابط سیاسی دو کشور، یک سناریو را بررسی و فرض می‌کنیم که راه برای بخش خصوصی و تجارت دو کشور فراهم می‌شود. فراموش نکنیم که تجار در همه جای جهان به دنبال فرصت‌های تجاری نو و بکر هستند و به طور حتم همین حالا در عربستان هم تجار قوی آن کشور به دنبال فرصت‌های تجاری ناب در ایران هستند و این، نگاه حرفه‌ای در تجارت است.
سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال طی حکمی رسمی از سوی مهدی تاج معرفی شد.
بعد از عزل شهره موسوی از نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، هنوز هیچ سرپرستی از سوی مهدی تاج برای این کمیته مشخص نشده است.
نیان الکترونیک در ادامه روند پرفراز و نشیب خود مقابل گیتی پسند اصفهان شکست خورد.
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل حضور شهره موسوی نایب رئیس بازداشتی فدراسیون در جلسه هیات رئیسه ارائه کرد.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور نایب رئیس بانوان آغاز شد.
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
نائب رئیس مجلس طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، گفت: این فاجعه دیگر بار، اوج ناجوانمردی مزدوران استکبار را نمایان ساخت.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ