اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته جاری، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال کند.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اطلاعات مربوط به خودروها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند، به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند.
براساس الزام ستاد بازی‌های آسیایی هانگژور لیست تیم امید ایران برای حضور در بازی‌ها باید تا 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شود.
باشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ درخواست رسمی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده است.
مدیر معاونت منع گسترش و کنترل سلاح وزارت خارجه روسیه می‌گوید که تدوین سندی که بتوان آن را جایگزین توافق «استارت نو» کرد، در حال حاضر ممکن نیست.
آینده سیمونه اینزاگی در اینتر چندان تضمین‌شده نیست.
این درمان به نوبه خود به کاهش تاثیر طیف وسیعی از عارضه‌های مرتبط با یائسگی مانند گرگرفتگی، اضطراب، درد مفاصل، اختلال در خواب، تعریق شبانه و خشکی واژن کمک می‌کند.
مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان که میزبانی‌ آن به اصفهانی‌ها داده شده، با نام سپاهان کاپ در تقویم اتحادیه جهانی کشتی جای گرفته است.
یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید می‌تواند خلاقیت ذهن را افزایش دهد و کریستال این روزها به جایگزینی مناسب به جای زبان پایتون مبدل شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورایاران رابطی بین مردم و شورا بودند و اکنون هیچ فضای جایگزینی برای این ارتباط ایجاد نشده است.
سه گزینه احتمالی رئیس آینده کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مشخص شدند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید دارد که وقتی پای منع اشاعه هسته‌ای در میان باشد، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
صالح حردانی، ستاره فصل گذشته خط دفاعی استقلال امیدوار است بعد از جاماندن از جام جهانی به جام ملت‌ها برسد.
فدراسیون فوتبال قویا شایعه حذف ایران از جام جهانی قطر را رد کرد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.
با توجه به اینکه صالح حردانی به دلیل مصدومیت در دیدار حساس با سپاهان حضور نخواهد داشت باید دید کادر فنی یامگا را جایگزین او خواهد کرد یا خیر؟
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ