پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی دیدار برابر هنگ‌کنگ را صرفا مثل یک بازی تدارکاتی می‌داند.
هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
«این عاشورای ما و این روز‌های ما روز‌های زنده حسینی باشد. این چنین می‌خواست و اینچنین سفارش می‌کرد. گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست، حسین به این‌ها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است، پس اگر در راه اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم».
روزنامه جوان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: آن خطبه‌ها فضای خشونت و بی‌منطقی و دشمن‌تراشی را پروار کرد و حالا چطور می‌توان یک محکومیت همراه با چندین احتیاط و، اما و اگر را باور کرد.
علیرضا طلوع کیان ابراز امیدواری کرد مشکلی برای محمد موسوی به وجود نیامده باشد.
اگر سایت موزه شهری در خیابان مولوی تهران و در محل کشف اسکلت بانوی هفت‌هزارساله (محدوده میدان محدودیه خیابان مولوی) ایجاد می‌شد، یقینا روی بافت اجتماعی و فرهنگی و زندگی مردم آن منطقه تاثیر مثبت می‌گذاشت.
به رغم جست و جو، اسیدپاشی به خانم‌های بی‌حجاب، اصلاً سابقه‌ای در دوران امام (رض) ندارد. هرچند تغییری در موضع نمی‌‎دهد، ولی اگر آقای «باهنر» نسبت به این موضوع اطّلاعی دارند؛ با ذکر تاریخ و مدرک معتبر اعلان کنند. بنا بر این، انتساب دخالت و دستورِ آزادی افرادی که به خانم‌ها - به خاطر بی‌حجابی یا هر علّت دیگری - اسید پاشیده بودند، به آیت‌الله «موسوی خوئینی»، درست نیست. گوینده اگر دلیل و مدرکی ارائه نکند، علاوه بر این که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد؛ لازم است از مخاطبان مصاحبه‌اش، بابت گزارش نادرست عذرخواهی کند.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
به تاریخ حضرت موسی، حضرت‌عیسی و دیگر پیامبران نگاه کنید. اگر مردم نمی‌پذیرفتند، به زور مردم را به‌سوی قانون و دین خود نمی‌آوردند. اول مردم می‌پذیرفتند و بعد از پذیرش، قوانین آن دین واجب‌الاتباع می‌شد و می‌بایست از مقررات آن دین اطاعت می‌کردند. مقررات اسلام هم مشخص است. این معنای واقعی جمهوری است.
مولوی عبدالحمید گفت: اگر این مردم معترض هستند، به خاطر ضعف خود شماست. این‌ها را به گردن تحریک دشمن نیندازید. دشمن کارش تحریک است. ضعف‌های خودمان را باید ببینیم که در اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلاتشان چه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
بعد از سقوط قذافی، لیبی دچار جنگ داخلی شد و با وجود اینکه چندین سال از آن دوره می‌گذرد، همچنان مناطق بسیاری از این کشور در اختیار نیرو‌های وابسته به حکومت قذافی و عشایر و قبایل مختلف است. این‌ها هر آنچه که ممکن است در روند مذاکرات صلح ملی (اگر روزی شکل بگیرد) به عنوان امتیاز بتوانند از آن بهره ببرند را در اختیار خود نگه داشته اند
محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
سید حسین موسوی تبریزی در پاسخ به سوالی درباره علت عدم شکایت در داخل کشور از وقایع تابستان سال ۶۷ گفت: همان روز‌های اول که محاکمه شدند خانواده‌ها می‌توانستند شکایت کنند، اما آنموقع نکردند. بالاخره بعدا اگر به این ماجرا پرداخته می‌شود باید شرایط آن زمان هم در نظر گرفته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ