مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال طی حکمی رسمی از سوی مهدی تاج معرفی شد.
بعد از عزل شهره موسوی از نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، هنوز هیچ سرپرستی از سوی مهدی تاج برای این کمیته مشخص نشده است.
به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیس فدراسیون گرفته است.
عضو جنجالی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود برگشتن به چند جلسه، از این مجموعه کنار گذاشته شد.
بازداشت شهره موسوی مبنی بر فعالیتش در شرکتی به اسم «کینگ‌مانی» بود که در حوزه رمزارز‌ها فعالیت داشت. او و همسرش با شکایت بیش از سه هزار مال‌باخته مواجه شده و سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان رأی به بازداشت آن‌ها داده شد
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
به نظر می‌رسد محدودیت قضایی به وجود آمده برای شهره موسوی باعث شده تا او از سمتش در فدراسیون فوتبال برکنار شود.
سرپرست حراست فدراسیون فوتبال تاکید کرد یکی از نواب رئیس دیگر در این فدراسیون فعالیت ندارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل حضور شهره موسوی نایب رئیس بازداشتی فدراسیون در جلسه هیات رئیسه ارائه کرد.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور نایب رئیس بانوان آغاز شد.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
حسین شریعتمداری نوشت: اوایل دهه ۸۰، دو تن از کارشناسان برجسته امنیتی که به چیره‌دستی و توانمندی شهره بودند و آن روز‌ها یکی از پرونده‌های جاسوسی موساد را در دست بررسی داشتند، در حلقه بسیار محدودی اعلام کردند که مهندس موسوی «ماسون» است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ