شهره موسوی به پایان کار خود در فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس بانوان و عضو هیئت رئیسه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از عضویت داوطلبانه یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در این سازمان خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان» با تحریک‌آمیز خواندن پیوستن کی‌یف به ناتو قبل از توقف جنگ گفت: خطر رویارویی مستقیم نظامی واشنگتن با روسیه را دامن خواهد زد.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: عضویت کامل در شانگهای با موفقیت نهایی شد و گام بعدی بریکس است.‌
وزیر امور خارجه گفت: عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای گام مهمی در پیگیری سیاست خارجی فراگیر و تقویت سیاست همسایگی است.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای برای کشور ظرفیت اقتصادی و سیاسی منطقه‌ای و جهان ایجاد می‌کند.
کمیته ملی المپیک در راستای تشکیل کمیسیون المپین ها، عضویت در انجمن جهانی المپین‌ها را در برنامه دارد.
عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری (IASP) تمدید شد.
با اعلام نساجی مازندران، هومن افاضلی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شد.
محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا پست گرفت.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به ادعای قطعی شدن عضویت ایران در شانگهای در دولت سابق واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:جز دو عضوی که در تهران نبودند اکثریت اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی حاضر شدند و به ساماندهی لایحه بودجه پرداختند.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
یکی از مسئولان این زندان با بیان اینکه این زندان در شهر راجو در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد و حدود یک هزار و ۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آن نگهداری می‌شوند، افزود که زندانیان پس از زلزله دست به شورش زدند و بخش‌هایی از زندان را تحت کنترل خود درآوردند.
سران اتحادیه اروپا امروز تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در شهر کی یف در نشستی با حضور «زلنسکی» در خصوص وعده عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا گفتگو می کنند.
تعداد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به ۱۴۶۶ عضو در ۱۵۲ شهر رسیده است.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
رئیس‌جمهور کشورمان وارد محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای در شهر سمرقند ازبکستان شد.
وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: در شهر تاریخی سمرقند یادداشت تعهدات عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری شانگهای را با دبیرکل امضا کردم.
آخوندی، که سابقه حضور در دستگاه ورزش کشور و سخنگویی سازمان تربیت بدنی و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد؛ در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ