رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک شهید و زخمی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی همچنان از تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی سرباز می زند.
تحولات اراضی اشغالی به ویژه درگیری‌ها در این منطقه در سایه تصویب لایحه اصلاحات قضائی و مخالفت‌های گسترده با این لایحه، همچنان در صدر توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
آغاز یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی میان معترضان صهیونیست و کابینه نتانیاهو و همچنین ارتباط عامل هتک حرمت قرآن کریم با «موساد»، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
منابع عبری زبان از اجرای عملیات مقاومتی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند. از سوی دیگر بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.
شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و طی ساعات گذشته بر دامنه تحرکات آنها افزوده شده است.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
با وجود گذشت ۲۴ ساعت از عملیات تیراندازی حرمش در شمال طولکرم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در بازداشت مجری این عملیات ناکام مانده است.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو همچنان به تلاش‌ها برای مقابله با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد.
کاربران عرب‌زبان در فضای مجازی بر نزدیک بودن نابودی رژیم‌صهیونیستی در سایه تداوم مسیر مقاومت و همچنین گسترش فساد درونی در تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کردند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
تصاویر منتشر شده از جنایات شامگاه گذشته صهیونیست ها در نابلس، فلسطینیان را به روزهای سیاه اشغال فلسطین در چند دهه پیش بازگردانده است.
عملیات ضد صهیونیستی در مناطق کرانه باختری همچنان تداوم دارد و منابع فلسطینی از اقدامات جدید مبارزان خبر دادند.
کان می‌گوید به‌رغم آنکه نیرو‌های یونیفل وعده حل مشکل را داده‌اند، اما تابیدن نور لیزر همچنان ادامه دارد و ارتش تل‌آویو راه‌حلی برای این مشکل ندارد. این شبکه صهیونیستی همچنین اضافه کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد از اینکه نور قوی این لیزر باعث آسیب به چشمان و کور شدن ساکنان شهرک شود.
عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت گذشته همچنان روندی افزایشی داشته است.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۹۷ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۸۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۶۰ درصد آراء، حزب لیکود همچنان پیشتاز است.
هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در گزارشی در آستانه روز ملی زن فلسطینی به بررسی وضعیت ۳۰ بانوی اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخته است.
سخنگوی دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی به مناسب پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی گفت که این آتش تا زمان آزادی قدس و مسجد الاقصی از دست صهیونیست ها شعله ور است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی باید همچنان با تاکید بر محور مقاومت در برابر این رژیم نامشروع ایستادگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ