با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
اعتصاب یک هفته ای تاکسی های آفریقای جنوبی مرگبار شد.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
انتظار هواداران استقلال برای درج خبر شروع تمرینات در روز پنج شنبه سرانجام موردنظر را نداشت.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
رقیه که والدین خود را از دست داده و در منزل دایی‌اش در اصفهان بزرگ شده، اعتقاد داشت که اجدادی هندی دارد.
رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود که قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود را به ماه آینده موکول کردند.
شرکت INEOS مالک باشگاه نیس با بحران جدیدی روبرو شده است. INEOS و رییس آن، جیم راتکلیف، یکی از دو مشتری جدی خرید منچستریونایتد نیز هست.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا گفت: در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از ۳۰ دستگاه مسئول هستند اما اغلب تنها هلال احمر و پلیس راهور پای کار می‌آیند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
بابونه یک گیاهِ شناخته‌شده است که آن را برای تسکین دادن به اعصاب و بدن مصرف می‌کنند. با این حال مزایای این گیاه فراتر از این‌ها است. این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی، قادر به درمان مشکلاتی فرای بی‌خوابی و اعصاب است و می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی، اسهال، تهوع و نفخ را از بین ببرد. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است و خواص ضدمیکروبی دارد.
رسانه ها از اعتصاب بیش از ۷ هزار پرستار در 2 بیمارستان شهر نیویورک واقع در آمریکا خبر می دهند.
کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس در گزارشی اعلام کرد که تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی (ناشی از اعتصاب پرستاران)، هر هفته باعث مرگ بیش از ۵۰۰ نفر می‌شود.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
علیرضا طبیب خویی، جراح متخصص مغز و اعصاب گفت: فشار فیزیکی بیش از حد، رفتار‌های شدید با ستون فقرات، نشستن‌های طولانی و رانندگی‌های طولانی، باعث آسیب به دیسک می‌شود. دیسک آسیب دیده با داخل شدن به کانال نخاعی باعث تنگ شدن آن می‌شود. این بیماری بیشتر در افراد بالای ۵۰ سال دیده می‌شود.
مصطفی کارخانه معتقد است که نباید شکست برابر هلند بیش از حد بزرگ شود.
عبدالجلیل السنکیس استاد دانشگاه بحرینی که در زندان آل خلیفه به سر می‌برد بیش از یکسال است که در اعتصاب غذا بسر می برد .
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصابات بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ