تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک ویدئوی تبلیغاتی قدیمی، اما جالب توجه شاهد پرواز دو جت من در کنار هواپیمای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ خطوط هوایی امارات بر فراز شهر دبی خواهید بود.
لحظاتی از پرواز فلر پراکنی اف ٣۵، یکی از گران‌ترین جنگنده‌های جهان را ببینید. منبع: خبرفوری
در این ویدئو تصاویری از پرواز و خودنمایی جنگنده F-16I سوفای اسرائیلی را بر فراز جنین در بامداد امروز ببینید.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
یک اتوبوس در اتفاقی عجیب، با وقوع طوفان سنگین باد از جا در آمد.
این یک هواپیما نیست و مطمئناً یک پرنده یا مردی با شنل نیست در عوض، این اولین بشقاب پرنده ساخت بشر است.
ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۸ هورنت نیروی هوایی اسپانیا از اسکادران ۱۵ پایگاه هوایی ساراگوسا در حین پرواز دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. در ویدئو چتر خلبان پس از اجکت (بیرون پریدن از هواپیما) دیده می‌شود.
بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: جنگنده رهگیر میگ- ۳۱ حین پرواز آموزشی در مکانی متروکه در شمال منطقه مورمانسک روسیه سقوط کرد.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
سفره ماهی‌ مانتا، بزرگ‌ترین نوع سفره ماهی‌ها است که پهنای بزرگ‌ترین آن‌ها به هفت‌متر می‌رسد. سفره‌ ماهی‌ها نتیجه‌ی چرخه تکاملی کوسه‌ها هستند.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
راننده یک خودرو در شرایطی که در هنگام رانندگی، دید مناسب و کافی به خیابان نداشت با سرعت زیاد از روی سرعت‌گیر رد شد و باعث پرواز ماشین شد.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
اتفاق عجیب و غریب در پرواز امارات را ببینید.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
جنگنده مافوق صوت KF-۲۱ کره جنوبی پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
دقایقی پیش یک فروند جنگنده اف ٣۵، طبق گفته لاکهید مارتین در حین پرواز آزمایشی دچار سانحه شد.
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
این خلبان در داخل کابین، اقدام به انجام آزمایش‌های فیزیکی با آب می‌کند که جالب به نظر می‌رسد.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
این ویدئو حیرت‌انگیز، پرواز تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا را نشان می‌دهد که از قایق تندرو بلند می‌شود و به سمت ناو هواپیمابر ملکه الیزابت پرواز می‌کند.
ویدیویی از سقوط جنگنده سوخوی ٢۵ روسی در فرودگاه نظامی کریمه لحظاتی پس از پرواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ