هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در گزارشی در آستانه روز ملی زن فلسطینی به بررسی وضعیت ۳۰ بانوی اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
تعداد قربانیان زن در سوئد طی یک دهه گذشته با روند رو به رشد، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است اما سلبریتی‌های غربی و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق زنان در این‌باره سکوت کرده‌اند.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر زن فلسطینی در شرایط بغرنجی در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.
یک زن ۳۰ ساله ترکیه ای پس از ۲۵۸ ساعت ماندن در زیر آوار نجات یافت.
گرچه در حال حاضر تعداد زنان مجرد دهه شصتی از مردان مجرد دهه شصتی کمتر است، اما نباید فراموش کرد که مطابق با هنجار‌های موجود در جامعه ما معمولا پنج سال اختلاف سنی برای ازدواج بین زن و مرد در نظر گرفته می‌شود و از این رو طبیعتا مردان مجرد دهه شصتی که سنینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ سال دارند با زنان مجرد ۲۵ تا ۳۵ ساله ازدواج خواهند کرد.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
۳۰ نوامبر ۱۹۵۴، زنی در ایالت آلاباما آمریکا با سورپرایزی فرازمینی روبه‌رو شد. الیزابت هاجز که روی تخت خود چرت می‌زد، مورد اصابت شهاب‌سنگی ۴/۵ کیلوگرمی قرار گرفت. این در حالی است که احتمال برخورد شهاب‌سنگ با سقف خانه‌ای، بدون درنظرگرفتن احتمال برخورد با افراد داخل خانه، یک به ۱۸۲ تریلیون است!
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ