ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر در کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید لیگ عربستان ناکام بود و برای دومین هفته متوالی تن به شکست داد.
تنها انتقال بزرگ تابستانی فوتبال ایران در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو، است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که در خرید دکلان رایس فقط مسائل مالی دخیل نبود.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
سال گذشته، ایران در کشور ونزوئلا پالایشگاه فراسرزمینی ساخته است که ساخت و سهامداری در این پالایشگاه فراسرزمینی، به کمک شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان داخلی در صنعت پالایشگاهی کشور بوده است. همچنین صادرات کاتالیست موردنیاز پتروشیمی‌های روسیه نیز از دیگر دستاورد‌های توجه به دانش بنیان شدن اقتصاد ملی با کمک اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان بوده است.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
باشگاه پرسپولیس از پرداخت قسط دوم دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
جو بایدن که مورد انتقاد برخی از قانونگذاران کشورش قرار گرفته، گفت که بالون «جاسوسی» چینی را که قبل از سرنگون شدن در اقیانوس اطلس بر فراز ایالات متحده حرکت کرده بود، به عنوان «نقض امنیتی بزرگ» در نظر نمی‌گیرد.
دروازه بان رئال مادرید به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را در جام جهانی باشگاه‌ها همراهی کند.
دروازه بان باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی به طور رسمی به پیکان تهران پیوست.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود
«مربیان بزرگ با تیمی که مربی دارد مذاکره نمی کنند یا با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به بازیکنانی که در حال کار کردن با مربی دیگری هستند، خودنمایی نمی کنند.»
دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی هندبال از پیش باخته نیستیم و دنبال برد و صعود از گروهمان هستیم.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: در مسابقات جایزه بزرگ امتیاز 630/8 را زدم و اگر این امتیاز را در مسابقات جهانی مصر تکرار کنم قطعا جزو فینالیست‌ها هستم
دروازه بان شماره یک استقلال به عنوان دروازه بان فیکس مقابل سنگال به میدان رفت.
دروازه بان نساجی که اولین کلین شیت خود در این فصل را در دیدار با پیکان ثبت کرد، می گوید تصمیمات داوری روی نتایج این تیم اثرگذار بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ