شاهزاده هری در پیام کریسمس برای کودکان نظامی داغدار لباس مرد عنکبوتی پوشید. دوک ساسکس در یک پیام ویدئویی غافلگیرکننده لباس مرد عنکبوتی را پوشید تا سعی کند به کودکان داغدار آرامش دهد. او برای کودکان بریتانیا، لباس ابرقهرمانی را پوشید و در انتها ماسک خود را برداشت تا هویت واقعی خود را آشکار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
باستان شناسان قبر یکی از قدیمی‌ترین شاهزاده‌های سلتیک متعلق به قرن پنجم را در شهر تروای فرانسه یافتند. روی این قبری که چهارده متر مربع است نقش شاهزاده و کالسکه مخصوصش نقش بسته است.
ورزش اسنوکر از زمانی که حسین وفایی در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ در شهر لستر انگلیس به مقام قهرمانی رسید، در ایران رو به گسترش است.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
کیت میدلتون، ۴۱ ساله، هنگامی که در کنار شاهزاده ویلیام، ۴۰ ساله وارد یک مرکز اسلامی در لندن شد با روحیه بالا ظاهر شد اما وقتی دستش را به سمت امام جماعت مرکز دراز کرد ایمان سفیان از دراز کردن دست خود خودداری کرد.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
یکی از اعضای باسابقه اتحادیه صرافان در سرای شهزاده کابل گفت: وضعیت اسکناس‌ها وحشتناک است و روز به روز بدتر می‌شود. مردم سعی می‌کنند آن‌ها را اتو کنند.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ