کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
ربات‌های هوش مصنوعی «دیپ مایند» DeepMind زیر نظر شرکت گوگل در بازی فوتبال در مقابل حریف تکل می‌زنند، گل به ثمر می‌رسانند و پس از زمین خوردن برمی‌خیزند. محققان هوش مصنوعی ابتدا از موتور فیزیکی پیشرفته Mujoco DeepMind برای آموزش نسخه‌های مجازی ربات‌ها استفاده کردند. ربات‌های شبیه‌سازی شده در صورت گل زدن پاداش می‌گرفتند پس از توانمند شدن آن‌ها مهارت‌ها به ربات‌های اصلی منتقل شد و آن‌ها در زمین فوتبال مقابل هم قرار گرفتند.
اشرف حکیمی ستاره مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار ویدئویی عید سعید فطر را به هوادارانش تبریک گفت. طی ماه‌های اخیر اشرف حکیمی از سوی دادستانی فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده و پرونده قضایی علیه او باز شده است.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
هواداران بشیکتاش در حاشیه بازی امشب تیمشان، هزاران اسباب بازی را به داخل زمین پرتاب کردند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده کلیپی در یک مسجد که در آن یک شیخ درحال شوت زدن به توپ و آموزش دروازه بانی به بچه‌ها است خشمگین شده اند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در روز پیش از بازی با فولاد خوزستان دچار مشکل عجیبی شد.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
هواداران تیم ملی فوتبال عربستان با حضور در ورزشگاه های این کشور بازی تیم ملی کشورشان مقابل لهستان را تماشا کردند. سعودی ها با شکست ۰-۲ مقابل لهستان امیدوارند در دیدار بعدی مقابل مکزیک پیروز شوند.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
نیرو‌های یگان ویژه که امروز در کنار مردم به تماشای بازی ایران ولز پرداختند، بعد از بازی در جشن پیروزی مردم شرکت کردند و تشویق معروف ایسلندی را اجرا کردند.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ