مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
در روز‌های اخیر این دومین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
سرعت بالای یک دستگاه ون برای گردش به چپ حادثه آفرید و باعث تصادف با یک تریلی شد.
روز گذشته ون پارس با گل رضا کرملاچعب چوکا را شکست داد.
در اسکی شهیر ترکیه بر اثر تصادف اتوبوس، خودرو‌های نظامی و ون ۱۴ نفر مجروح شدند که ۱۲ نفر آن‌ها نظامی بودند.
یکی از بازیکنان ون پارس پس از گلزنی شادی گلی انجام داد که حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
برخورد یک خودروی ون با مشتریان رستورانی در پایتخت بلژیک نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش داده است.
مقامات بلژیک یک راننده ون را که مشتریان رستورانی در بروکسل را زیر گرفت، به تلاش برای قتل متهم کرده است، اما دادستانی انگیزه تروریستی را رد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ