معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
افتخاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو ۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲ میلیون لیتر بوده است.
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
فاضلی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی : طبقه دوم ورزشگاه آزادی فک پلمپ شد
المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون گفت: مدیریت مجتمع اپال باید موازین شرعی رعایت کند تا پلمب نشود.
رستوران متعلق به امیر قلعه‌نویی به دلیل بی‌حجابی پلمب شد. گفته می‌شود که این رستوران را امیر قلعه نویی به شخص دیگری اجاره داده، ولی رستوران همچنان به وی تعلق دارد.
جماران نوشت: امام جمعه قشم شخصا از پاساژها دیدن و برای مغازه‌هایی که مشتریان بدحجاب در آن حضور دارند دستور پلمپ صادر می‌کند.
زورگیران که سعی داشتند به طور وحشیانه‌ای از صاحبین خودرو در پمپ بنزین زورگیری کنند با واکنش سریع یک مرد پا به فرار گذاشتند.
رستوران رضا رشیدپور مجری مطرح شبکه سه در جزیره کیش پلمپ شد. پیگیری‌ها حاکی است که علت اصلی پلمب رستوران رضا رشیدپور در جزیره کیش، بی‌حجابی شدید، رقص مختلط، پخش موسیقی‌های غیرمجاز و ... بوده است.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی خبر داده‌اند.
در پمپ بنزین یک موتور سوار قصد کشیدن سیگار دارد که کارکنان پمپ بنزین شروع به کتک زدن موتور سوار می‌کنند.
لحظه انفجار پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی مقابل صورت راننده را در این ویدیو ببینید.
ویدیویی از سرقت عجیب پژو پارس در یک پمپ بنزینی در تهران مقابل چشم صاحب ماشین را ببینید.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
یک خودرو سانتافه در هنگام سوخت گیری در پمپ بنزی آتش گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۲ مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم. تعدادی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوءاستفاده کرده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.
دوربین مداربسته پمپ بنزین، تصاویر سرقت از خودرو پراید را ضبط کرد.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
مشخص نیست اقداماتی که دیشب در خصوص ویلای علی کریمی انجام شده آیا از سوی نهاد‌های قضایی بوده و یا توسط برخی افراد خودسر صورت گرفته است.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ